Pregled bibliografske jedinice broj: 562607
Masovni mediji i digitalna kultura
Masovni mediji i digitalna kultura // Digitalno doba. Masovni mediji i digitalna kultura / Zgrabljić Rotar, Nada (ur.).
Zadar : Zagreb: Sveučilište u Zadru ; Naklada Medijska istraživanja, 2011. str. 25-53
CROSBI ID: 562607 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Masovni mediji i digitalna kultura
(Mass Media and Digital Culture)
Autori
Zgrabljić Rotar, Nada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Digitalno doba. Masovni mediji i digitalna kultura
Urednik/ci
Zgrabljić Rotar, Nada
Izdavač
Sveučilište u Zadru ; Naklada Medijska istraživanja
Grad
Zadar : Zagreb
Godina
2011
Raspon stranica
25-53
ISBN
978-953-7237-97-4
Ključne riječi
digitalna kultura, konvergencija medija, medijska industrija, interaktivna publika
(digital culture, media convergence, media industry, interactiv public)
Sažetak
Digitalna je tehnologija promijenila masovne medije u ekonomskom, organizacijskom i profesionalnom segmentu. Uvjetuje razvoj medijske industrije, povećava potrebu za medijskim sadržajima kao i za novim profesijama. Digitalizacija tradicionalnih medija postavlja i potrebu novih teorijskih promišljanja te mogućnost novih komunikacijskih paradigmi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-0000000-3600 - Tradicija u hrvatskoj javnoj političkoj komunikaciji (Zgrabljić Rotar, Nada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Nada Zgrabljić Rotar
(autor)