Pregled bibliografske jedinice broj: 562425
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Hrvatskoj
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Hrvatskoj, 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 562425 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Hrvatskoj
(Impact of corporate social responsibility on consumer behavior in Croatia)
Autori
Lasić, Slava
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.10
Godina
2011
Stranica
101
Mentor
Omazić, Mislav Ante
Ključne riječi
Društveno odgovorno poslovanje; ponašanje potrošača
(Corporate social responsibility; consumer behaviour)
Sažetak
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Hrvatskoj
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0671204-0823 - Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća (Tipurić, Darko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Mislav Ante Omazić
(mentor)