Pregled bibliografske jedinice broj: 562135
Analiza kvalitete integracije studenata s posebnim potrebama na Filozofskom fakultetu u Zagrebu
Analiza kvalitete integracije studenata s posebnim potrebama na Filozofskom fakultetu u Zagrebu // Researches at Eotvos Jozsef College / Tóth, Sándor Attila (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2010. str. 23-30 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 562135 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza kvalitete integracije studenata s posebnim potrebama na Filozofskom fakultetu u Zagrebu
(Integrational quality of students with disabilities in Faculty of Humanities and Social Sciences in Zagreb)
Autori
Markić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Researches at Eotvos Jozsef College
/ Tóth, Sándor Attila - Baja : Eötvös József College Press, 2010, 23-30
ISBN
978-963-7290-66-4
Skup
Bölcsészeti, műszaki és társadalomtudományi Kutatások az Eötvös József Főiskolán 2009
Mjesto i datum
Baja, Mađarska, 03.11.2009. - 04.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Integracija; studenti; podrška; aktivnosti
(integration; students; activities)
Sažetak
Rad analizira razinu kvalitete integracije osoba s posebnim potrebama među studentima Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Budući da na ovom fakultetu nema osoba smanjene intelektualne sposobnosti, a ne vodi se evidencija o osobama s poremećajima u ponašanju te o darovitim osobama, rad je usmjeren na analizu kvalitete integracije osoba s invaliditetom. Analiza se odnosi na više područja vezanih za djelovanje i način života studenata s invaliditetom. Obrađuju se zakoni vezani za upis studenata, njihov status tijekom studija te se donose njihovi zahtjevi za unaprjeđenjam kvalitete. Također se iznose smjernice za uspješno djelovanje i rad sa studentima s raznim oštećenjima (vida, sluha, motorike...). Rad završava pregledom djelovanja Ureda za studente s invaliditetom te dviju udruga studenata s invaliditetom
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija