Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 56203

Proizvodnja specijalnih vrsta kruha u urbanom središtu istočne slavonije–tehnološki i marketinški aspekti


Zlatar, Tanja; Slačanac, Vedran; Klapec, Tomislav
Proizvodnja specijalnih vrsta kruha u urbanom središtu istočne slavonije–tehnološki i marketinški aspekti // Hrvatski pekar, 45 (2000), 45; 11-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 56203 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Proizvodnja specijalnih vrsta kruha u urbanom središtu istočne slavonije–tehnološki i marketinški aspekti
(Production of special types of bread in Eastern Slavonian urban centre - technological and marketing aspects)

Autori
Zlatar, Tanja ; Slačanac, Vedran ; Klapec, Tomislav

Izvornik
Hrvatski pekar (1330-1977) 45 (2000), 45; 11-13

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
specijalne vrste kruha; tehnološki aspekti; marketing
(special types of bread; technological aspects; marketing)

Sažetak
Iz široke palete specijalnih vrsta kruhova mogu se izdvojiti integralni i rustikalni kruhovi, kruhovi s dodatkom klica žitarica i uljarica, s dodatkom sojinih sjemenki, kruhovi od kukuruznog brašna i mnogi drugi. Svim tim kruhovima pripisuje se viša nutriciona vrijednost od kruha proizvedenog od klasičnog bijelog brašna. Nije neuobičajeno niti da se kruhovi obogaćuju vitaminima i mineralima, čime im se još pojačava nutriciona vrijednost. Porastom zdravstvene svijesti najširih populacija u posljednih desetak godina, naglo je poraslo i zanimanje i za ove vrste kruhova. U ovom radu praćena je proizvodnja i prodaja nekoliko vrsta specijalnih kruhova (komercijalnih naziva: Zrnopan, Viproida, Krumpirko, Kukuruzni kruh) u jednom velikom trgovinskom centru grada Osijek, tijekom godinu dana. U radu su obuhvaćeni problemi uvođenja ovakvih vrsta kruha u proizvodni asortiman, obzirom na postojeće tehnološke linije. Iznesen je mrežni dijagram ukupnog projekta uvođenja ovih vrsta kruhova u proizvodni ciklus. Tijekom godinu dana praćeni su utrošci sirovine i enrgije, kao i stalni porast prodaje ovih vrsta kruha. Pokazalo se da u cjelokupnom projektu uvođenja novih proizvoda s višom nutricionom vrijednošću stalna edukacija i animiranje kupaca igra vrlo važnu ulogu. Rezultati praćenja utroška sirovine i energije iskazuju specufičnosti proizvodnje ovakvih vrsta kruhova i potrebu za fleksibilnosti proizvodnih linija. Rezultatai rada pokazuju značajan porast prodaje svih ovih vrsta kruha iz mjeseca u mjesec tijekom godinu dana.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
113002

Ustanove:
Prehrambeno-tehnološki fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Tomislav Klapec (autor)

Avatar Url Vedran Slačanac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zlatar, Tanja; Slačanac, Vedran; Klapec, Tomislav
Proizvodnja specijalnih vrsta kruha u urbanom središtu istočne slavonije–tehnološki i marketinški aspekti // Hrvatski pekar, 45 (2000), 45; 11-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Zlatar, T., Slačanac, V. & Klapec, T. (2000) Proizvodnja specijalnih vrsta kruha u urbanom središtu istočne slavonije–tehnološki i marketinški aspekti. Hrvatski pekar, 45 (45), 11-13.
@article{article, author = {Zlatar, Tanja and Sla\v{c}anac, Vedran and Klapec, Tomislav}, year = {2000}, pages = {11-13}, keywords = {specijalne vrste kruha, tehnolo\v{s}ki aspekti, marketing}, journal = {Hrvatski pekar}, volume = {45}, number = {45}, issn = {1330-1977}, title = {Proizvodnja specijalnih vrsta kruha u urbanom sredi\v{s}tu isto\v{c}ne slavonije–tehnolo\v{s}ki i marketin\v{s}ki aspekti}, keyword = {specijalne vrste kruha, tehnolo\v{s}ki aspekti, marketing} }
@article{article, author = {Zlatar, Tanja and Sla\v{c}anac, Vedran and Klapec, Tomislav}, year = {2000}, pages = {11-13}, keywords = {special types of bread, technological aspects, marketing}, journal = {Hrvatski pekar}, volume = {45}, number = {45}, issn = {1330-1977}, title = {Production of special types of bread in Eastern Slavonian urban centre - technological and marketing aspects}, keyword = {special types of bread, technological aspects, marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font