Pregled bibliografske jedinice broj: 561933
Digitalno doba. Masovni mediji i digitalna kultura.
Digitalno doba. Masovni mediji i digitalna kultura. / Zgrabljić Rotar, Nada (ur.). Zadar : Zagreb: Sveučilište u Zadru ; Naklada Medijska istraživanja, 2011 (zbornik)
CROSBI ID: 561933 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalno doba. Masovni mediji i digitalna kultura.
(Digital Age. Mass Media and Digital Culture.)
Urednik/ci
Zgrabljić Rotar, Nada
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena
Izdavač
Sveučilište u Zadru ; Naklada Medijska istraživanja
Grad
Zadar : Zagreb
Godina
2011
Stranica
435
ISBN
978-953-7237-97-4
Ključne riječi
digitalno doba; digitalizacija; masovni mediji; medijska pismenost
(digital age; digitalization; mass media; media literacy)
Sažetak
Interdisciplinarnim pristupom u knjizi se istražuju i analiziraju promjene koje je digitalizacija donijela tradicionalnim medijima - tisku, radiju, televiziji, kao i promjene profesija. Za sve medije promjene su slične, a očituju se kako u ekonomskom tako i u društvenom smislu u trima osnovnim konceptualnim pristupima: kao promjene medijskih sadržaja, kao organizacijske promjene te na razini promjene publike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-0000000-3600 - Tradicija u hrvatskoj javnoj političkoj komunikaciji (Zgrabljić Rotar, Nada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Nada Zgrabljić Rotar
(urednik)