Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 561833

Društvena odgovornost medija na primjeru turizma


Zgrabljić Rotar, Nada
Društvena odgovornost medija na primjeru turizma // Mediji i turizam / Tomislav Krpan i Vlado Sušac (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, 2010. str. 407-421 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 561833 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društvena odgovornost medija na primjeru turizma
(The Media and its Social Responsability in Tourism)

Autori
Zgrabljić Rotar, Nada

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Mediji i turizam / Tomislav Krpan i Vlado Sušac - Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, 2010, 407-421

ISBN
978-953-7237-47-9

Skup
Mediji i turizam

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 20.03.2009. - 22.03.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
mediji; društvena odgovornost; građani; turizam; Hrvatska
(media; social responsability; citizens; tourism; Croatia)

Sažetak
U radu su predstavljeni rezultati empirijskog istraživanja provedenom u gradovima Zadru, Šibeniku i Splitu na temu – uloga medija u turizmu. Istraživanje je potvrdilo opću hipotezu da su mediji važni za uspjeh turizma, jer su važan izvor informacija i jer ih građani smatraju najvažnijima za svoje informiranje o turističkim sadržajima te za uspjeh turizma općenito te da bi bilo korisno za turističke djelatnike intenzivnije i modernije praćenje toga segmenta poslovanja kroz odnose s javnošću. Potvrđena je hipoteza da snažan razvoj interenta djeluje i na turističku djelatnost te je internet postao glavni izvor informacija za turiste u odabiru odredišta za ljetovanje, ali je još uvijek najvažnija usmena reklama, odnosno pričanje prijatelja i obitelji koji su bili zadovoljni ljetovanjem. Rezultati su potvrdili i drugu hipotezu a to je da građani procjenjuju medije iznimno važnim čimbenikom uspjeha turizma, većim čak i od uloge političara. Kad je o hipotezi 5 riječ, samo 16 % ispitanih građana smatra da mediji izvještavaju dovoljno hrvatske građane o strancima koji posjećuju našu zemlju. Ostali su nezadovoljni tim napisima. Hipoteza kojom smo tvrdili da je način izvještavanja o strancima u medijima odgovoran i zadovoljavajući, te građanima prihvatljiv nije potvrđena, jer su građani pretežito odgovorili negativno. Rad potvrđuje da se iz istraživanja se može razlučiti nedovoljna društvena odgovornost medija prema temama iz turizma, prikazivanju stranaca i informiranju građana te uključivanju građana u procesa aktivnog sudjelovanja. Za razradu zaključaka bilo bi korisno provesti novo istraživanje koje bi se posebno bavilo komercijalnim, a posebno javnim medijima, te koje bi još temeljitije istražilo odnos građana prema medijima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
269-0000000-3600 - Tradicija u hrvatskoj javnoj političkoj komunikaciji (Zgrabljić Rotar, Nada, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Nada Zgrabljić Rotar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zgrabljić Rotar, Nada
Društvena odgovornost medija na primjeru turizma // Mediji i turizam / Tomislav Krpan i Vlado Sušac (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, 2010. str. 407-421 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Zgrabljić Rotar, N. (2010) Društvena odgovornost medija na primjeru turizma. U: Tomislav Krpan i Vlado Sušac (ur.)Mediji i turizam.
@article{article, author = {Zgrablji\'{c} Rotar, Nada}, year = {2010}, pages = {407-421}, keywords = {mediji, dru\v{s}tvena odgovornost, gra\djani, turizam, Hrvatska}, isbn = {978-953-7237-47-9}, title = {Dru\v{s}tvena odgovornost medija na primjeru turizma}, keyword = {mediji, dru\v{s}tvena odgovornost, gra\djani, turizam, Hrvatska}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zgrablji\'{c} Rotar, Nada}, year = {2010}, pages = {407-421}, keywords = {media, social responsability, citizens, tourism, Croatia}, isbn = {978-953-7237-47-9}, title = {The Media and its Social Responsability in Tourism}, keyword = {media, social responsability, citizens, tourism, Croatia}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font