Pregled bibliografske jedinice broj: 560952
Primjena novih tehnologija na sveučilištima
Primjena novih tehnologija na sveučilištima, 2011., diplomski rad, diplomski, Odjel za knjižničarstvo, Zadar
CROSBI ID: 560952 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena novih tehnologija na sveučilištima
(New technologies application in higher education)
Autori
Domuzin, Nikša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za knjižničarstvo
Mjesto
Zadar
Datum
24.02
Godina
2011
Stranica
80
Mentor
Badurina, Boris
Ključne riječi
E-učenje; visoko obrazovanje; Bolonjski proces; strategije e-učenja; web 2.0; anketa
(e-learning; we 2.0; higher education)
Sažetak
Posljednjih godina e-učenje i korištenje novih tehnologija, kao suvremeni pristup učenju, zauzima sve važnije mjesto u našem visokom obrazovanju. Proces njegove implementacije iniciran je strategijama uvođenja e-učenja na sveučilišta u Hrvatskoj. Informatizacija cjelokupnog sustava visokog obrazovanja važan je preduvjet razvoja. Sustavno uvođenje e-učenja doprinosi kvaliteti sveučilišnoga obrazovanja kroz stvaranje okruženja u kojem se potiče i omogućava aktivna suradnja nastavnika i studenata. Uvođenjem e-učenja ostvaruje se značajnija društvena uloga i povećava konkurentnost Sveučilišta u domaćem i međunarodnom okruženju. U ovom radu izvršena je analiza administrativnih i tehničkih aspekata implementacije e-učenje u sustavu hrvatskoga visokog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
122-1221210-0759 - Vrednovanje knjižničnih službi i usluga: akademske i narodne knjižnice (Petr Balog, Kornelija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Profili:
Boris Badurina
(mentor)