Pregled bibliografske jedinice broj: 560900
Lanac robnih kuća
lanac robnih kuća, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 560900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lanac robnih kuća
(Department store chain)
Autori
Kovač, Ivan
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
lanac; robna kuća
(chain; department store)
Sažetak
Lanac robnih kuća, predstavlja oblik povezanih maloprodajnih organizacija koje drže širok asortiman raznolikih linija proizvoda - obično odjeću i opremu za kućanstvo, a katkad i prehranu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka