Pregled bibliografske jedinice broj: 560895
Kooperativni marketing
kooperativni marketing, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 560895 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kooperativni marketing
(Cooperative marketing)
Autori
Kovač, Ivan
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
kooperativni marketing
(cooperative marketing)
Sažetak
Kooperativni marketing, marketinška aktivnost kojom nezavisni proizvođači, posrednici, potrošači ili njihove međusobne udruge zajedničkim nastupom u tržišnim procesima ostvaruju vlastite ciljeve tako da udruženim aktivnostima stječu znatnije konkurentske prednosti na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka