Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 560895

Kooperativni marketing


Kovač, Ivan
kooperativni marketing, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 560895 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kooperativni marketing
(Cooperative marketing)

Autori
Kovač, Ivan

Izvornik
Leksikon marketinga

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
kooperativni marketing
(cooperative marketing)

Sažetak
Kooperativni marketing, marketinška aktivnost kojom nezavisni proizvođači, posrednici, potrošači ili njihove međusobne udruge zajedničkim nastupom u tržišnim procesima ostvaruju vlastite ciljeve tako da udruženim aktivnostima stječu znatnije konkurentske prednosti na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Kovač, Ivan
kooperativni marketing, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
Kovač, I. (2011) kooperativni marketing. Leksikon marketinga. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {Kova\v{c}, Ivan}, year = {2011}, keywords = {kooperativni marketing}, title = {kooperativni marketing}, keyword = {kooperativni marketing} }
@unknown{unknown, author = {Kova\v{c}, Ivan}, year = {2011}, keywords = {cooperative marketing}, title = {cooperative marketing}, keyword = {cooperative marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font