Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 560390

Izgradnja strateškog marketinškog plana u malim i srednjim poduzećima


Vuletić, Ante
Izgradnja strateškog marketinškog plana u malim i srednjim poduzećima // Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća / Renko, Nataša (ur.).
Zagreb: Naklada Ljevak, 2010. str. 317-345


CROSBI ID: 560390 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izgradnja strateškog marketinškog plana u malim i srednjim poduzećima
(Building a strategic marketing plan in small and medium-sized enterprises)

Autori
Vuletić, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća

Urednik/ci
Renko, Nataša

Izdavač
Naklada Ljevak

Grad
Zagreb

Godina
2010

Raspon stranica
317-345

ISBN
978-953-303-220-7

Ključne riječi
strateški marketinški plan, mala i srednja poduzeća
(strategic marketing plan, SME)

Sažetak
Jedan od najvažnijih procesa u svakoj organizaciji je planiranje. Samo jedan od pet vlasnika malih poduzeća kreira strateški marketinški plan, a najčešći pristup tržištu je onaj koji se temelji na narudžbama kupaca, umjesto da se istražuje tko su kupci i što trebaju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Vuletić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vuletić, Ante
Izgradnja strateškog marketinškog plana u malim i srednjim poduzećima // Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća / Renko, Nataša (ur.).
Zagreb: Naklada Ljevak, 2010. str. 317-345
Vuletić, A. (2010) Izgradnja strateškog marketinškog plana u malim i srednjim poduzećima. U: Renko, N. (ur.) Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća. Zagreb, Naklada Ljevak, str. 317-345.
@inbook{inbook, author = {Vuleti\'{c}, Ante}, editor = {Renko, N.}, year = {2010}, pages = {317-345}, keywords = {strate\v{s}ki marketin\v{s}ki plan, mala i srednja poduze\'{c}a}, isbn = {978-953-303-220-7}, title = {Izgradnja strate\v{s}kog marketin\v{s}kog plana u malim i srednjim poduze\'{c}ima}, keyword = {strate\v{s}ki marketin\v{s}ki plan, mala i srednja poduze\'{c}a}, publisher = {Naklada Ljevak}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Vuleti\'{c}, Ante}, editor = {Renko, N.}, year = {2010}, pages = {317-345}, keywords = {strategic marketing plan, SME}, isbn = {978-953-303-220-7}, title = {Building a strategic marketing plan in small and medium-sized enterprises}, keyword = {strategic marketing plan, SME}, publisher = {Naklada Ljevak}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font