Pregled bibliografske jedinice broj: 560390
Izgradnja strateškog marketinškog plana u malim i srednjim poduzećima
Izgradnja strateškog marketinškog plana u malim i srednjim poduzećima // Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća / Renko, Nataša (ur.).
Zagreb: Naklada Ljevak, 2010. str. 317-345
CROSBI ID: 560390 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izgradnja strateškog marketinškog plana u malim i srednjim poduzećima
(Building a strategic marketing plan in small and medium-sized enterprises)
Autori
Vuletić, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća
Urednik/ci
Renko, Nataša
Izdavač
Naklada Ljevak
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
317-345
ISBN
978-953-303-220-7
Ključne riječi
strateški marketinški plan, mala i srednja poduzeća
(strategic marketing plan, SME)
Sažetak
Jedan od najvažnijih procesa u svakoj organizaciji je planiranje. Samo jedan od pet vlasnika malih poduzeća kreira strateški marketinški plan, a najčešći pristup tržištu je onaj koji se temelji na narudžbama kupaca, umjesto da se istražuje tko su kupci i što trebaju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Ante Vuletić
(autor)