Pregled bibliografske jedinice broj: 560309
Kvalitativna istraživanja medijskih publika
Kvalitativna istraživanja medijskih publika // Okrugli stol: «Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije»
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 560309 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvalitativna istraživanja medijskih publika
(Qualitatitive media audience research)
Autori
Čuvalo, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Okrugli stol: «Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije»
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.04.2011
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
medijske publike; etnografski pristup; kvalitativna istraživanja medijskih publika
(media audiences; ethnographic approach; qualitative media audience research)
Sažetak
Rad iznosi kratki pregled kvalitativnih istraživanja medijskih publika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
015-0152482-2475 - Medijska kultura u suvremenoj Hrvatskoj: pluralizam medija i medijske politike (Peruško, Zrinjka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb
Profili:
Antonija Čuvalo
(autor)