Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 560309

Kvalitativna istraživanja medijskih publika


Čuvalo, Antonija
Kvalitativna istraživanja medijskih publika // Okrugli stol: «Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije»
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 560309 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvalitativna istraživanja medijskih publika
(Qualitatitive media audience research)

Autori
Čuvalo, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
Okrugli stol: «Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije»

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.04.2011

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
medijske publike; etnografski pristup; kvalitativna istraživanja medijskih publika
(media audiences; ethnographic approach; qualitative media audience research)

Sažetak
Rad iznosi kratki pregled kvalitativnih istraživanja medijskih publika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
015-0152482-2475 - Medijska kultura u suvremenoj Hrvatskoj: pluralizam medija i medijske politike (Peruško, Zrinjka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Antonija Čuvalo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čuvalo, Antonija
Kvalitativna istraživanja medijskih publika // Okrugli stol: «Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije»
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
Čuvalo, A. (2011) Kvalitativna istraživanja medijskih publika. U: Okrugli stol: «Istraživanje medijskih publika u Hrvatskoj: sinergija industrije i znanosti s implikacijama za javne strategije».
@article{article, author = {\v{C}uvalo, Antonija}, year = {2011}, keywords = {medijske publike, etnografski pristup, kvalitativna istra\v{z}ivanja medijskih publika}, title = {Kvalitativna istra\v{z}ivanja medijskih publika}, keyword = {medijske publike, etnografski pristup, kvalitativna istra\v{z}ivanja medijskih publika}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}uvalo, Antonija}, year = {2011}, keywords = {media audiences, ethnographic approach, qualitative media audience research}, title = {Qualitatitive media audience research}, keyword = {media audiences, ethnographic approach, qualitative media audience research}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font