Pregled bibliografske jedinice broj: 56010
Upravljanje strateškim marketingom neprofitnih organizacija
Upravljanje strateškim marketingom neprofitnih organizacija, 2000., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 56010 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje strateškim marketingom neprofitnih organizacija
(Strategic Marketing Management of Nonprofit Organizations)
Autori
Pavičić, Jurica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
09.10
Godina
2000
Stranica
316
Mentor
Renko, Nataša
Ključne riječi
neprofitne organizacije; strateški marketing; društvo
(nonprofit organizations; strategic marketing; society)
Sažetak
Neprofitne organizacije predstavljaju važan element funkcioniranja suvremenog društva kao zajednice odgovornih pojedinaca i skupina. Uspješnost njihova djelovanja je, između ostalog, determinirana i sustavnom primjenom strateškog marketinga, odnosno, nekih izdvojenih marketinških aktivnosti. U radu su navedene najvažnije kategorijalne distinkcije, te obrađena ishodišta i pozadina važnosti istraživanja općeg i strateškog marketinga neprofitnih organizacija, kao i najrelevantniji aspekti upravljanja strateškim marketingom: 1) ekonomski i opći aspekti društvene odgovornosti, 2) specifičnosti marketinga kao suvremene društvene filozofije, 3) proces sustavnog planiranja, izvršavanja i kontrole marketinških aktivnosti, 4) sastavnice i razvoj strateškog marketinga, te 5) uloga i značaj neprofitnih organizacija uz izdvajanje relevantnih specifičnosti karakterističnih za određene kategorije neprofitnih djelatnosti, a sagledane su i mogućnosti primjene generičkih marketinških strategija, kao i strategija svake pojedine standardne marketinške funkcije. Prezentirani su rezultati provedenih empirijskih istraživanja, te razmotrene mogućnosti i područja buduće primjene strateškog marketinga u neprofitnim organizacijama u Hrvatskoj. U sklopu zaključnih razmatranja izvršena je analiza implikacija provedenih desk i field istraživanja za znanstvenu teoriju i potencijalnu praktičnu primjenu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija