Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 56010

Upravljanje strateškim marketingom neprofitnih organizacija


Pavičić, Jurica
Upravljanje strateškim marketingom neprofitnih organizacija, 2000., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 56010 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje strateškim marketingom neprofitnih organizacija
(Strategic Marketing Management of Nonprofit Organizations)

Autori
Pavičić, Jurica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
09.10

Godina
2000

Stranica
316

Mentor
Renko, Nataša

Ključne riječi
neprofitne organizacije; strateški marketing; društvo
(nonprofit organizations; strategic marketing; society)

Sažetak
Neprofitne organizacije predstavljaju važan element funkcioniranja suvremenog društva kao zajednice odgovornih pojedinaca i skupina. Uspješnost njihova djelovanja je, između ostalog, determinirana i sustavnom primjenom strateškog marketinga, odnosno, nekih izdvojenih marketinških aktivnosti. U radu su navedene najvažnije kategorijalne distinkcije, te obrađena ishodišta i pozadina važnosti istraživanja općeg i strateškog marketinga neprofitnih organizacija, kao i najrelevantniji aspekti upravljanja strateškim marketingom: 1) ekonomski i opći aspekti društvene odgovornosti, 2) specifičnosti marketinga kao suvremene društvene filozofije, 3) proces sustavnog planiranja, izvršavanja i kontrole marketinških aktivnosti, 4) sastavnice i razvoj strateškog marketinga, te 5) uloga i značaj neprofitnih organizacija uz izdvajanje relevantnih specifičnosti karakterističnih za određene kategorije neprofitnih djelatnosti, a sagledane su i mogućnosti primjene generičkih marketinških strategija, kao i strategija svake pojedine standardne marketinške funkcije. Prezentirani su rezultati provedenih empirijskih istraživanja, te razmotrene mogućnosti i područja buduće primjene strateškog marketinga u neprofitnim organizacijama u Hrvatskoj. U sklopu zaključnih razmatranja izvršena je analiza implikacija provedenih desk i field istraživanja za znanstvenu teoriju i potencijalnu praktičnu primjenu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067006

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)

Avatar Url Nataša Renko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavičić, Jurica
Upravljanje strateškim marketingom neprofitnih organizacija, 2000., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
Pavičić, J. (2000) 'Upravljanje strateškim marketingom neprofitnih organizacija', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica}, year = {2000}, pages = {316}, keywords = {neprofitne organizacije, strate\v{s}ki marketing, dru\v{s}tvo}, title = {Upravljanje strate\v{s}kim marketingom neprofitnih organizacija}, keyword = {neprofitne organizacije, strate\v{s}ki marketing, dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica}, year = {2000}, pages = {316}, keywords = {nonprofit organizations, strategic marketing, society}, title = {Strategic Marketing Management of Nonprofit Organizations}, keyword = {nonprofit organizations, strategic marketing, society}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font