Pregled bibliografske jedinice broj: 560088
Dodatna nastava programiranja u osnovnoj školi
Dodatna nastava programiranja u osnovnoj školi // MIPRO 2010 / Čičin-Šain Marina, Uroda Ivan, Turčić Prstačić Ivana, Sluganović Ivanka (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2010. str. 469-471 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 560088 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dodatna nastava programiranja u osnovnoj školi
(Additional teaching of programming in elementary cshools)
Autori
Mačinko, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
MIPRO 2010
/ Čičin-Šain Marina, Uroda Ivan, Turčić Prstačić Ivana, Sluganović Ivanka - Zagreb : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2010, 469-471
ISBN
978-953-233-054-0
Skup
33. international convention on information and communication technology, electronics and microelectronics
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.05.2010. - 28.05.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
programiranje; osnovna škola; Logo; QBasic; Pascal
Sažetak
Ovaj članak govori o načinima izvođenja dodatne nastave programiranja u osnovnoj školi. Danas u osnovnim školama djeca uče programiranje u programskim jezicima Logo, Qbasic i Pascal. Uče semantiku jezika, osnovne naredbe, a kasnije kada napreduju sami izrađuju svoje programe. Sa programima se natječu na smotrama radova, sudjeluju na izložbama i natjecanjima, a kada usavrše programiranje mogu se uključiti i u dodatnu nastavu robotike. U ovom ću članku pokazati na koji način djeca usvajaju nova gradiva, koje su metode učenja napopularnije i pomoću kojih im je metoda učenje zanimljivije, te koje su sve mogućnosti sa učenjem programiranja već od rane dobi od osam do dvanaest godina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Temeljne tehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija