Pregled bibliografske jedinice broj: 559872
Upravljanje događajima u hrvatskoj modnoj industriji
Upravljanje događajima u hrvatskoj modnoj industriji, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 559872 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje događajima u hrvatskoj modnoj industriji
(Event marketing in croatian fashion industry)
Autori
Draganić, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.02
Godina
2011
Stranica
60
Mentor
Tomašević Lišanin, Marija
Neposredni voditelj
Ozimec, Kristina
Ključne riječi
marketing; upravljanje događajima; modna industrija; Hrvatska
(marketing; event marketing; fashion industry; Croatia)
Sažetak
Ovaj diplomski rad obrađuje temu upravljanja događajima u hrvatskoj modnoj industriji, na primjeru najpoznatijeg hrvatskog modnog događaja Cro-à-porter. Cro-à-porter je začetnik razvoja upravljanja događajima u Hrvatskoj, te je kao takav postavio standarde dobrog marketinga događaja na hrvatskom tržištu. Tema je značajna jer prikazuje razvoj marketinga događaja i upravljanja tim događajima na hrvatskom tržištu. Marketing događaja predstavlja dio promocijskog miksa kao faktor ostvarivanja zarade i povećanja lojalnosti potrošača, kako postojećih tako i budućih. Modna industrija je izvrstan primjer prikaza važnosti marketinga događaja upravo zbog turbulentnosti same industrije, mijenjanja preferencija potrošača te kreiranja sasvim novih smjerova prikaza gotovog proizvoda ciljnom segmentu potrošača. Glavni cilj ovog rada je istražiti i opisati novi marketinški fenomen – marketing događaja
Izvorni jezik
Hrvatski