Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 559872

Upravljanje događajima u hrvatskoj modnoj industriji


Draganić, Mateja
Upravljanje događajima u hrvatskoj modnoj industriji, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 559872 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje događajima u hrvatskoj modnoj industriji
(Event marketing in croatian fashion industry)

Autori
Draganić, Mateja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.02

Godina
2011

Stranica
60

Mentor
Tomašević Lišanin, Marija

Neposredni voditelj
Ozimec, Kristina

Ključne riječi
marketing; upravljanje događajima; modna industrija; Hrvatska
(marketing; event marketing; fashion industry; Croatia)

Sažetak
Ovaj diplomski rad obrađuje temu upravljanja događajima u hrvatskoj modnoj industriji, na primjeru najpoznatijeg hrvatskog modnog događaja Cro-à-porter. Cro-à-porter je začetnik razvoja upravljanja događajima u Hrvatskoj, te je kao takav postavio standarde dobrog marketinga događaja na hrvatskom tržištu. Tema je značajna jer prikazuje razvoj marketinga događaja i upravljanja tim događajima na hrvatskom tržištu. Marketing događaja predstavlja dio promocijskog miksa kao faktor ostvarivanja zarade i povećanja lojalnosti potrošača, kako postojećih tako i budućih. Modna industrija je izvrstan primjer prikaza važnosti marketinga događaja upravo zbog turbulentnosti same industrije, mijenjanja preferencija potrošača te kreiranja sasvim novih smjerova prikaza gotovog proizvoda ciljnom segmentu potrošača. Glavni cilj ovog rada je istražiti i opisati novi marketinški fenomen – marketing događaja

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Draganić, Mateja
Upravljanje događajima u hrvatskoj modnoj industriji, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Draganić, M. (2011) 'Upravljanje događajima u hrvatskoj modnoj industriji', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dragani\'{c}, Mateja}, year = {2011}, pages = {60}, keywords = {marketing, upravljanje doga\djajima, modna industrija, Hrvatska}, title = {Upravljanje doga\djajima u hrvatskoj modnoj industriji}, keyword = {marketing, upravljanje doga\djajima, modna industrija, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dragani\'{c}, Mateja}, year = {2011}, pages = {60}, keywords = {marketing, event marketing, fashion industry, Croatia}, title = {Event marketing in croatian fashion industry}, keyword = {marketing, event marketing, fashion industry, Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font