Pregled bibliografske jedinice broj: 559867
Ponašanje potrošača u kupovini funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj
Ponašanje potrošača u kupovini funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 559867 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponašanje potrošača u kupovini funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj
(Consumer behavior in purchasing functional food in the Republic of Croatia)
Autori
Bunić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2011
Stranica
71
Mentor
Butigan, Ružica
Ključne riječi
funkcionalna hrana; ponašanje potrošača; marketing hrane
(functional food; consumer behaviour; food marketing)
Sažetak
Kako se potrošači ponašaju kada trebaju zadovoljiti jednu od svojih osnovnih potreba tema je mnogih znanstvenih istraživanja koja su jednim dijelom sažeta u ovom radu. Kroz teoriju, u radu je prikazano ponašanje potrošača u kupovini prehrambenih proizvoda, pri čemu je naglasak stavljen na relativno novi koncept u prehrani, nazvan funkcionalna hrana. Kroz iscrpno istraživanje za stolom sustavno se prvotno kao „uvod“ u temu obradila teorija vezana uz marketing prehrambenih proizvoda te uz sam koncept funkcionalne hrane. Nakon toga teorijski je obrađen utjecaj pojedinih varijabli poput zemlje porijekla, ambalaže, kvalitete te zdravstvenih tvrdnji na ponašanje potrošača u kupovini hrane, na što se nadovezuje i ponašanje potrošača u kupovini različitih kategorija hrane, točnije pri kupovini ekološke i tradicionalne hrane. Potom se teorijski prikazuju socio-demografske karakteristike potrošača, te motivi i barijere koji utječu na kupovinu funkcionalne hrane. Zatim se u radu prikazuje primarno istraživanje, provedeno za potrebe ovog rada na potrošačima funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj, kako bi se dobio bolji uvid u ponašanje potrošača pri kupovini funkcionalne hrane. Konačno, u zaključku se iznosi osvrt na prikazanu teoriju i provedeno istraživanje, te izazovi i prijedlozi za buduća istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Ružica Brečić
(mentor)