Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 559861

Primjena tehnologije u funkciji učeničkih postignuća prema okviru nacionalnoga kurikula za matematičko područje


Pavleković, Margita
Primjena tehnologije u funkciji učeničkih postignuća prema okviru nacionalnoga kurikula za matematičko područje // XIX. regionalno natjecanje iz matematike učenika V. i VI. razreda osnovne škole
Našice, Hrvatska, 2010. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 559861 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena tehnologije u funkciji učeničkih postignuća prema okviru nacionalnoga kurikula za matematičko područje
(Use of technology for enhacement of teaching mathematics according to the national curriculum for mathematics)

Autori
Pavleković, Margita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
XIX. regionalno natjecanje iz matematike učenika V. i VI. razreda osnovne škole

Mjesto i datum
Našice, Hrvatska, 21.05.2010

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
nastava matematike; kompetencije učenika; IKT
(math teaching; competencies; ICT)

Sažetak
Analizom 4 - 5 konkretnih primjera iz nastavne prakse namjera je prodiskutirati s učiteljima matematike Okvir nacionalnoga kurikula iz područja matematike s težištem na raspravu o očekivanim učeničkim postignućima na kraju određenog obrazovnog razdoblja, matematičkim procesima u koje uključujemo naše učenike i domenama poučavanja iz matematike u višim razredima osnovne škole. Sagledat ćemo razlog izrade Okvira nacionalnoga kurikula iz područja matematike u svjetlu usklađivanja usporedivosti učeničkih postignuća iz prirodoslovlja i matematike u Hrvatskoj s postignućima vršnjaka u Europi i šire, na što smo potaknuti rezultatima PISA provjeravanja iz 2006. Specijalno, ukazat će se na jedan od mogućih načina primjene informacijskih tehnologija (Sketchpad) u nastavi s ciljem boljeg ovladavanja sveukupnim matematičkim procesima u višim razredima osnovne škole što obuhvaća: prikazivanje i komunikaciju, povezivanje, logičko mišljenje, argumentaciju i zaključivanje te rješavanje problema i matematičko modeliranje kao i postizanja očekivanih postignuća učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-0000000-3230 - Obrazovanje učenika s posebnim interesom za matematiku

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Margita Pavleković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavleković, Margita
Primjena tehnologije u funkciji učeničkih postignuća prema okviru nacionalnoga kurikula za matematičko područje // XIX. regionalno natjecanje iz matematike učenika V. i VI. razreda osnovne škole
Našice, Hrvatska, 2010. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
Pavleković, M. (2010) Primjena tehnologije u funkciji učeničkih postignuća prema okviru nacionalnoga kurikula za matematičko područje. U: XIX. regionalno natjecanje iz matematike učenika V. i VI. razreda osnovne škole.
@article{article, author = {Pavlekovi\'{c}, Margita}, year = {2010}, keywords = {nastava matematike, kompetencije u\v{c}enika, IKT}, title = {Primjena tehnologije u funkciji u\v{c}eni\v{c}kih postignu\'{c}a prema okviru nacionalnoga kurikula za matemati\v{c}ko podru\v{c}je}, keyword = {nastava matematike, kompetencije u\v{c}enika, IKT}, publisherplace = {Na\v{s}ice, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pavlekovi\'{c}, Margita}, year = {2010}, keywords = {math teaching, competencies, ICT}, title = {Use of technology for enhacement of teaching mathematics according to the national curriculum for mathematics}, keyword = {math teaching, competencies, ICT}, publisherplace = {Na\v{s}ice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font