Pregled bibliografske jedinice broj: 559861
Primjena tehnologije u funkciji učeničkih postignuća prema okviru nacionalnoga kurikula za matematičko područje
Primjena tehnologije u funkciji učeničkih postignuća prema okviru nacionalnoga kurikula za matematičko područje // XIX. regionalno natjecanje iz matematike učenika V. i VI. razreda osnovne škole
Našice, Hrvatska, 2010. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 559861 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena tehnologije u funkciji učeničkih postignuća prema okviru nacionalnoga kurikula za matematičko područje
(Use of technology for enhacement of teaching mathematics according to the national curriculum for mathematics)
Autori
Pavleković, Margita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
XIX. regionalno natjecanje iz matematike učenika V. i VI. razreda osnovne škole
Mjesto i datum
Našice, Hrvatska, 21.05.2010
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nastava matematike; kompetencije učenika; IKT
(math teaching; competencies; ICT)
Sažetak
Analizom 4 - 5 konkretnih primjera iz nastavne prakse namjera je prodiskutirati s učiteljima matematike Okvir nacionalnoga kurikula iz područja matematike s težištem na raspravu o očekivanim učeničkim postignućima na kraju određenog obrazovnog razdoblja, matematičkim procesima u koje uključujemo naše učenike i domenama poučavanja iz matematike u višim razredima osnovne škole. Sagledat ćemo razlog izrade Okvira nacionalnoga kurikula iz područja matematike u svjetlu usklađivanja usporedivosti učeničkih postignuća iz prirodoslovlja i matematike u Hrvatskoj s postignućima vršnjaka u Europi i šire, na što smo potaknuti rezultatima PISA provjeravanja iz 2006. Specijalno, ukazat će se na jedan od mogućih načina primjene informacijskih tehnologija (Sketchpad) u nastavi s ciljem boljeg ovladavanja sveukupnim matematičkim procesima u višim razredima osnovne škole što obuhvaća: prikazivanje i komunikaciju, povezivanje, logičko mišljenje, argumentaciju i zaključivanje te rješavanje problema i matematičko modeliranje kao i postizanja očekivanih postignuća učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3230 - Obrazovanje učenika s posebnim interesom za matematiku
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Margita Pavleković
(autor)