Pregled bibliografske jedinice broj: 559819
Teorija i praksa stvaranja marke proizvoda
Teorija i praksa stvaranja marke proizvoda, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 559819 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorija i praksa stvaranja marke proizvoda
(Creating brand - theory and practice)
Autori
Ružić, Romina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.04
Godina
2011
Stranica
119
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
novi proizvod; inovacije; marka; tržište
(new product; innovations; brand; market)
Sažetak
U radu se definira razvoj novih proizvoda te stvaranje i upravljanje markom proizvoda kroz primjer istraživanje inovacijskog procesa kompanije Podravka d.d., na primjeru Kviki grickalica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)