Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 559773

Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda


Horvatiček, Branka
Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 559773 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda
(The marketing strategy of positioning the new food product)

Autori
Horvatiček, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.10

Godina
2011

Stranica
106

Mentor
Renko, Nataša

Ključne riječi
Marketinška strategija; pozicioniranje; novi prehrambeni proizvod
(Marketing strategy; positioning; new food product)

Sažetak
Razvoj novog proizvoda je vrlo složen proces koji uključuje opsežna istraživanja. Ujedno je to i najvažniji postupak prilikom sastavljanja cjelokupnog marketinškog plana poduzeća. Ukoliko se neko poduzeće želi razlikovati od konkurencije, potrebno je potencijalnom potrošaču ponuditi novi proizvod koji će zadovoljavati njegove preferencije i koji će potrošaču biti kvalitetniji od proizvoda konkurenta. Stoga je potrebno kreirati najprikladniju strategiju pozicioniranja novog proizvoda. U ovome radu opisan je cjelokupni postupak strategije plasiranja novog prehrambenog proizvoda na tržište - od same ideje proizvoda i analize tržišta, preko razvoja i testiranja proizvoda, sve do konačnog proizvoda koji će se naći u košarici potrošača. Također, u radu je dan sustavan pregled na tržišne prilike i trendove u svijetu i Republici Hrvatskoj. Osim toga, proći će se kroz detaljnu analizu novog proizvoda, kao i analizu ponašanja potrošača. Elaboracija teoretskog dijela bazira se na temelju literature od stranih i domaćih stručnjaka iz područja marketinga. Prikazat će se važnost marketinga u poslovanju poduzeća i značaj medija prilikom pozicioniranja novog proizvoda. Na koncu, cilj rada jest prikazati kompleksni postupak razvoja novog proizvoda i strategiju pozicioniranja, kao i sam utjecaj novog prehrambenog proizvoda na ponašanje potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nataša Renko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Horvatiček, Branka
Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Horvatiček, B. (2011) 'Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvati\v{c}ek, Branka}, year = {2011}, pages = {106}, keywords = {Marketin\v{s}ka strategija, pozicioniranje, novi prehrambeni proizvod}, title = {Marketin\v{s}ka strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda}, keyword = {Marketin\v{s}ka strategija, pozicioniranje, novi prehrambeni proizvod}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvati\v{c}ek, Branka}, year = {2011}, pages = {106}, keywords = {Marketing strategy, positioning, new food product}, title = {The marketing strategy of positioning the new food product}, keyword = {Marketing strategy, positioning, new food product}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font