Pregled bibliografske jedinice broj: 559773
Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda
Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 559773 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda
(The marketing strategy of positioning the new food product)
Autori
Horvatiček, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.10
Godina
2011
Stranica
106
Mentor
Renko, Nataša
Ključne riječi
Marketinška strategija; pozicioniranje; novi prehrambeni proizvod
(Marketing strategy; positioning; new food product)
Sažetak
Razvoj novog proizvoda je vrlo složen proces koji uključuje opsežna istraživanja. Ujedno je to i najvažniji postupak prilikom sastavljanja cjelokupnog marketinškog plana poduzeća. Ukoliko se neko poduzeće želi razlikovati od konkurencije, potrebno je potencijalnom potrošaču ponuditi novi proizvod koji će zadovoljavati njegove preferencije i koji će potrošaču biti kvalitetniji od proizvoda konkurenta. Stoga je potrebno kreirati najprikladniju strategiju pozicioniranja novog proizvoda. U ovome radu opisan je cjelokupni postupak strategije plasiranja novog prehrambenog proizvoda na tržište - od same ideje proizvoda i analize tržišta, preko razvoja i testiranja proizvoda, sve do konačnog proizvoda koji će se naći u košarici potrošača. Također, u radu je dan sustavan pregled na tržišne prilike i trendove u svijetu i Republici Hrvatskoj. Osim toga, proći će se kroz detaljnu analizu novog proizvoda, kao i analizu ponašanja potrošača. Elaboracija teoretskog dijela bazira se na temelju literature od stranih i domaćih stručnjaka iz područja marketinga. Prikazat će se važnost marketinga u poslovanju poduzeća i značaj medija prilikom pozicioniranja novog proizvoda. Na koncu, cilj rada jest prikazati kompleksni postupak razvoja novog proizvoda i strategiju pozicioniranja, kao i sam utjecaj novog prehrambenog proizvoda na ponašanje potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Nataša Renko
(mentor)