Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 559588

Poslovne strategije hrvatskih poduzeća u uvjetima krize


Butigan, Ružica; Hruška, Domagoj; Baković, Tomislav
Poslovne strategije hrvatskih poduzeća u uvjetima krize // Razvoj poslovanja 2011 - Ekonomska politika i poslovanje malih i srednjih poduzeća / Zečić, Dž. (ur.).
Zenica: Univerzitet u Zenici, 2011. str. 501-512 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 559588 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovne strategije hrvatskih poduzeća u uvjetima krize
(Business strategies of croatian companies in times of crisis)

Autori
Butigan, Ružica ; Hruška, Domagoj ; Baković, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Razvoj poslovanja 2011 - Ekonomska politika i poslovanje malih i srednjih poduzeća / Zečić, Dž. - Zenica : Univerzitet u Zenici, 2011, 501-512

Skup
4th International Research-Expert Conference Business Development 2011 - Economic Policy and Small-Medium Enterprises

Mjesto i datum
Zenica, Bosna i Hercegovina, 12.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
razvojne strategije; kriza; Hrvatska
(Business strategies; crisis; Croatia)

Sažetak
Glavni cilj ovog rada bio je istaknuti uspješne primjere otpornih hrvatskih menadžera koji su uspjeli prebroditi izazove nepovoljnog okruženja. Pitanja koja su ovim radom odgovorena su: Kada se i kako ekonomska kriza očitovala u poslovanju poduzeća u Hrvatskoj ; Što su menadžeri najviše morali mijenjati u svom ponašanju i djelovanju poduzeća od prvih početaka krize do danas u područjima: tržišta, radne snage te rukovođenja i upravljanja ; Koje su najvažnije posljedice tih promjena na ključne funkcionalne jedinice poduzeća ; Koje ključne poslovne poteze trebaju učiniti menadžeri poduzeća za ostvarenje/osvajanje novih tržišta u zemlji i inozemstvu te koje bi bile temeljne pouke sadašnje ekonomske krize za održive poslovne strategije poduzeća u Hrvatskoj u novim (post-kriznim) okolnostima. Istraživanje je provedeno kvalitativnom metodom, putem dubinskih intervjua s 13 hrvatskih menadžera. Glavni rezultati istraživanja otkrivaju kako su uspješna poduzeća poduzimala istovremeno i aktivnosti za smanjivanje troškova u svrhu očuvanja resursa i proaktivne razvojne strategije u svrhu generiranja većih prihoda. Iako menadžeri zagovaraju smanjivanje troškova za vrijeme recesije, u istoj mjeri zagovaraju i aktivnosti za osvajanje novih tržišta, razvoj novih tehnologija i uvođenje novih proizvoda. Kao najvažniju razvojnu strategiju menadžeri izdvajaju strategiju tehnološkog poboljšanja proizvoda, osvajanja tržišne niše te izlaska na nova tržišta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Baković (autor)

Avatar Url Ružica Brečić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Butigan, Ružica; Hruška, Domagoj; Baković, Tomislav
Poslovne strategije hrvatskih poduzeća u uvjetima krize // Razvoj poslovanja 2011 - Ekonomska politika i poslovanje malih i srednjih poduzeća / Zečić, Dž. (ur.).
Zenica: Univerzitet u Zenici, 2011. str. 501-512 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Butigan, R., Hruška, D. & Baković, T. (2011) Poslovne strategije hrvatskih poduzeća u uvjetima krize. U: Zečić, D. (ur.)Razvoj poslovanja 2011 - Ekonomska politika i poslovanje malih i srednjih poduzeća.
@article{article, author = {Butigan, Ru\v{z}ica and Hru\v{s}ka, Domagoj and Bakovi\'{c}, Tomislav}, editor = {Ze\v{c}i\'{c}, D.}, year = {2011}, pages = {501-512}, keywords = {razvojne strategije, kriza, Hrvatska}, title = {Poslovne strategije hrvatskih poduze\'{c}a u uvjetima krize}, keyword = {razvojne strategije, kriza, Hrvatska}, publisher = {Univerzitet u Zenici}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Butigan, Ru\v{z}ica and Hru\v{s}ka, Domagoj and Bakovi\'{c}, Tomislav}, editor = {Ze\v{c}i\'{c}, D.}, year = {2011}, pages = {501-512}, keywords = {Business strategies, crisis, Croatia}, title = {Business strategies of croatian companies in times of crisis}, keyword = {Business strategies, crisis, Croatia}, publisher = {Univerzitet u Zenici}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font