Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 559573

Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj


Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, Ante
Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj // Razvoj poslovanja 2010 / Zečić, Dž ; Halebić, J ; Alihodžić, A. (ur.).
Zenica: Univerzitet u Zenici, 2010. str. 361-378 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 559573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj
(Marketing strategies of Small and Medium Sized Enterprises in Croatia)

Autori
Renko, Nataša ; Butigan, Ružica ; Vuletić, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Razvoj poslovanja 2010 / Zečić, Dž ; Halebić, J ; Alihodžić, A. - Zenica : Univerzitet u Zenici, 2010, 361-378

Skup
Razvoj poslovanja 2010

Mjesto i datum
Zenica, Bosna i Hercegovina, 12.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
mala i srednja poduzeća; strategije marketinga; čimbenici uspjeha; pokretanje MSP-a
(Small and Medium Sized Enterprises; Marketing Strategies; factors of success; SME start-up)

Sažetak
Ako se razumiju razlozi neuspjeha i istražuju poduzeća koja se nalaze u fazi rasta svog životnog ciklusa, može se stvoriti okvir koji će umanjiti teškoće pri pokretanju poduzeća zbog nedostatka kvalitetnog upravljanja poduzećem. Glavni cilj ovog rada je utvrditi faktore koji su zaslužni za uspjeh malih i srednjih poduzeća (MSP-a), koja su prešla u fazu rasta svog organizacijskog životnog ciklusa. Istraživanje provedeno na 50 malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj, osobito se fokusiralo na sljedeće unutarnje faktore: probleme u pokretanju novog malog i srednjeg poduzeća, utjecaj primjene strategije marketinga te utjecaj marketinga na poslovanje Istraživanje se fokusiralo na poduzeća koja su preživjela prve dvije godine i koja su prešla u fazu rasta unutar svog organizacijskoga životnog ciklusa Rezultati ovog istraživanja pokazuju da su ona mala i srednja poduzeća koja su uspjela uspješno doći do faze rasta/razvoja organizacijskoga životnog ciklusa zaista svladala značajne zapreke (financije, menadžment, strategije marketinga, proizvodnju) postavljene tijekom uvodne faze u kojoj je stopa propadanja jako visoka, kako u Hrvatskoj tako i u ostalim dijelovima svijeta. Zaključak ovog istraživanja je da je glavni razlog neuspjeha hrvatskih malih poduzeća nedostatak upravljačkih vještina za vođenje poduzeća. Poslovna okolina također pridonosi uspjehu ili neuspjehu malih i srednjih poduzeća, ali se ovo istraživanje fokusiralo na čimbenike kontrolirane od strane vlasnika-direktora, odnosno na upravljačke vještine (motivaciju i sposobnosti menadžera, razgovor o problemima pri pokretanju novog malog i srednjeg poduzeća te ostale karakteristike poslovanja).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Vuletić (autor)

Avatar Url Nataša Renko (autor)

Avatar Url Ružica Brečić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, Ante
Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj // Razvoj poslovanja 2010 / Zečić, Dž ; Halebić, J ; Alihodžić, A. (ur.).
Zenica: Univerzitet u Zenici, 2010. str. 361-378 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Renko, N., Butigan, R. & Vuletić, A. (2010) Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj. U: Zečić, D., Halebić, J. & Alihodžić, A. (ur.)Razvoj poslovanja 2010.
@article{article, author = {Renko, Nata\v{s}a and Butigan, Ru\v{z}ica and Vuleti\'{c}, Ante}, year = {2010}, pages = {361-378}, keywords = {mala i srednja poduze\'{c}a, strategije marketinga, \v{c}imbenici uspjeha, pokretanje MSP-a}, title = {Strategije marketinga malih i srednjih poduze\'{c}a u Hrvatskoj}, keyword = {mala i srednja poduze\'{c}a, strategije marketinga, \v{c}imbenici uspjeha, pokretanje MSP-a}, publisher = {Univerzitet u Zenici}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Renko, Nata\v{s}a and Butigan, Ru\v{z}ica and Vuleti\'{c}, Ante}, year = {2010}, pages = {361-378}, keywords = {Small and Medium Sized Enterprises, Marketing Strategies, factors of success, SME start-up}, title = {Marketing strategies of Small and Medium Sized Enterprises in Croatia}, keyword = {Small and Medium Sized Enterprises, Marketing Strategies, factors of success, SME start-up}, publisher = {Univerzitet u Zenici}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font