Pregled bibliografske jedinice broj: 559563
Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima
Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1.; 89-104 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 559563 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima
(Role of Relationship Marketing in Small and Medium Sized Enterprises)
Autori
Butigan, Ružica ; Mahnić, Ivana
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 23
(2011), 1.;
89-104
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
marketing; marketing odnosa; mreže; mala i srednja poduzeća
(marketing; relationship marketing; small and medium-sized enterprises)
Sažetak
Uz marketing malih i srednjih poduzeća (MSP-a) u literaturi se najčešće povezuje marketing odnosa čiji su rezultat marketinške mreže. Ovaj rad ispituje specifične karakteristike koje razlikuju mala i srednja od velikih poduzeća, a zbog kojih MSP nije u mogućnosti provoditi tradicionalan marketing u okvirima marketinškog miksa. Isto tako, rad pokazuje kako je istaknuta uloga vlasnika/menadžera ključna karakteristika koja razlikuje mala od velikih poduzeća. Stvaranjem vlastitih osobnih mreža vlasnik/menadžer utječe na marketing MSP-a, a to smatra važnim strateškim usmjerenjem i faktorom koji povećava uspješnost donošenja marketinških odluka. Nakon iscrpnog pregleda sekundarnih izvora podataka, u ovom se radu razmatra marketing odnosa kao marketinški okvir za MSP-a. Kroz rad se pokazalo da je za MSP prikladniji pristup marketing odnosa od tradicionalnih marketinških koncepata, da su marketing odnosa i mreže važan marketinški okvir za MSP-a te da postoji veza između marketinga odnosa, osobnih mreža i malih i srednjih poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Ružica Brečić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Central and East European Online Library - CEEOL
- EBSCO Publishing
- ProQuest ABI/INFORM
- Scopus