Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 559563

Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima


Butigan, Ružica; Mahnić, Ivana
Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1.; 89-104 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 559563 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima
(Role of Relationship Marketing in Small and Medium Sized Enterprises)

Autori
Butigan, Ružica ; Mahnić, Ivana

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 23 (2011), 1.; 89-104

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
marketing; marketing odnosa; mreže; mala i srednja poduzeća
(marketing; relationship marketing; small and medium-sized enterprises)

Sažetak
Uz marketing malih i srednjih poduzeća (MSP-a) u literaturi se najčešće povezuje marketing odnosa čiji su rezultat marketinške mreže. Ovaj rad ispituje specifične karakteristike koje razlikuju mala i srednja od velikih poduzeća, a zbog kojih MSP nije u mogućnosti provoditi tradicionalan marketing u okvirima marketinškog miksa. Isto tako, rad pokazuje kako je istaknuta uloga vlasnika/menadžera ključna karakteristika koja razlikuje mala od velikih poduzeća. Stvaranjem vlastitih osobnih mreža vlasnik/menadžer utječe na marketing MSP-a, a to smatra važnim strateškim usmjerenjem i faktorom koji povećava uspješnost donošenja marketinških odluka. Nakon iscrpnog pregleda sekundarnih izvora podataka, u ovom se radu razmatra marketing odnosa kao marketinški okvir za MSP-a. Kroz rad se pokazalo da je za MSP prikladniji pristup marketing odnosa od tradicionalnih marketinških koncepata, da su marketing odnosa i mreže važan marketinški okvir za MSP-a te da postoji veza između marketinga odnosa, osobnih mreža i malih i srednjih poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ružica Brečić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Butigan, Ružica; Mahnić, Ivana
Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1.; 89-104 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Butigan, R. & Mahnić, I. (2011) Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (1.), 89-104.
@article{article, author = {Butigan, Ru\v{z}ica and Mahni\'{c}, Ivana}, year = {2011}, pages = {89-104}, keywords = {marketing, marketing odnosa, mre\v{z}e, mala i srednja poduze\'{c}a}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {23}, number = {1.}, issn = {0353-4790}, title = {Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduze\'{c}ima}, keyword = {marketing, marketing odnosa, mre\v{z}e, mala i srednja poduze\'{c}a} }
@article{article, author = {Butigan, Ru\v{z}ica and Mahni\'{c}, Ivana}, year = {2011}, pages = {89-104}, keywords = {marketing, relationship marketing, small and medium-sized enterprises}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {23}, number = {1.}, issn = {0353-4790}, title = {Role of Relationship Marketing in Small and Medium Sized Enterprises}, keyword = {marketing, relationship marketing, small and medium-sized enterprises} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • EBSCO Publishing
  • ProQuest ABI/INFORM
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font