Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 559407

Determinante odnosa hrvatskih srednjoškolaca prema europskoj uniji


Henjak, Andrija
Determinante odnosa hrvatskih srednjoškolaca prema europskoj uniji // Odgaja li škola dobre građane: studija o političkoj socijalizaciji hrvatskih srednjoškolaca / Bagić, Dragan ; Šalaj, Berto (ur.).
Zagreb: GONG, 2011. str. 126-156


CROSBI ID: 559407 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Determinante odnosa hrvatskih srednjoškolaca prema europskoj uniji
(Determinants of Attitudes of Croatian High school Students Towards the EU)

Autori
Henjak, Andrija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Odgaja li škola dobre građane: studija o političkoj socijalizaciji hrvatskih srednjoškolaca

Urednik/ci
Bagić, Dragan ; Šalaj, Berto

Izdavač
GONG

Grad
Zagreb

Godina
2011

Raspon stranica
126-156

ISBN
9789539865366

Ključne riječi
europska unija, politički stavovi, javno mišljenje
(european union, political attitudes, public opinion)

Sažetak
Namjera ovog poglavlja je pružiti analizu determinanti stavova prema Europskoj uniji među učenicima završnih razreda srednjih škola u Hrvatskoj. Pritom poglavlje analizira determinante stavova odnosno indikatora ponašanja na dvije zavisne varijable. Prva varijabla odnosi se na percepciju učinaka, odnosno troškova i koristi koje bi Hrvatska mogla imati od ulaska u EU Hrvatska, dok se druga zavisna varijabla odnosi na izravnu podršku pristupanju Europskoj uniji, odnosno, biračko ponašanje na referendumu o pristupanju Hrvatske Europskoj uniji. Poglavlje je strukturirano na sljedeći način. Drugi dio poglavlja ukratko navodi determinante podrške Europskoj uniji kako ih vidi literatura o podršci EU. Treći dio poglavlja bavi se razinom podrške među hrvatskim srednjoškolcima te navodi neka potencijalna objašnjenja koja objašnjavaju uzroke njihova pozitivnog ili negativnog odnosa prema EU kao i faktore koji utječu na percepciju troškova i koristi ulaska u EU. Četvrti dio opisuje varijable i metode koje se koriste u analizi, dok peti dio predstavlja rezultate ove analize. Šesti dio poglavlja navodi zaključke istraživanja te ukratko objašnjava njihove implikacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
015-0152481-2480 - Izbori, stranke i parlament u Hrvatskoj (Zakošek, Nenad, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Andrija Henjak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Henjak, Andrija
Determinante odnosa hrvatskih srednjoškolaca prema europskoj uniji // Odgaja li škola dobre građane: studija o političkoj socijalizaciji hrvatskih srednjoškolaca / Bagić, Dragan ; Šalaj, Berto (ur.).
Zagreb: GONG, 2011. str. 126-156
Henjak, A. (2011) Determinante odnosa hrvatskih srednjoškolaca prema europskoj uniji. U: Bagić, D. & Šalaj, B. (ur.) Odgaja li škola dobre građane: studija o političkoj socijalizaciji hrvatskih srednjoškolaca. Zagreb, GONG, str. 126-156.
@inbook{inbook, author = {Henjak, Andrija}, year = {2011}, pages = {126-156}, keywords = {europska unija, politi\v{c}ki stavovi, javno mi\v{s}ljenje}, isbn = {9789539865366}, title = {Determinante odnosa hrvatskih srednjo\v{s}kolaca prema europskoj uniji}, keyword = {europska unija, politi\v{c}ki stavovi, javno mi\v{s}ljenje}, publisher = {GONG}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Henjak, Andrija}, year = {2011}, pages = {126-156}, keywords = {european union, political attitudes, public opinion}, isbn = {9789539865366}, title = {Determinants of Attitudes of Croatian High school Students Towards the EU}, keyword = {european union, political attitudes, public opinion}, publisher = {GONG}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font