Pregled bibliografske jedinice broj: 55940
Marketinško upravljanje
Marketinško upravljanje. Zagreb: Školska knjiga, 2000 (Udžbenik)
CROSBI ID: 55940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinško upravljanje
(Marketing Management)
Autori
Rocco, Fedor
Ostali urednici
Vuk, Blaženka
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenik, znanstvena
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2000
Stranica
322
ISBN
953-0-30317-3
Ključne riječi
marketing; upravljanje; tržište
(marketing; management; market)
Sažetak
Uloga marketinga u društvu ne proistječe samo iz odnosa prema pojedinim subjektima, već i prema općoj okolini. Suvremeni marketing s puno opravdanja nosi atribut "socijalni". On je kompatibilan s društvenim odgovornostima poduzeća. Iz navedenog proizlaze i specifičnosti i zadaci njegove teorijske razrade i praktične primjene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija