Pregled bibliografske jedinice broj: 559315
Pakiranje kao instrument komunikacije na prodajnom mjestu
Pakiranje kao instrument komunikacije na prodajnom mjestu, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 559315 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pakiranje kao instrument komunikacije na prodajnom mjestu
(Packaging as communication instrument in sales psychology)
Autori
Šprem, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
07.07
Godina
2011
Stranica
53
Mentor
Renko, Sanda
Ključne riječi
suvremena ambalaža; pakiranje; komunikacija; prodaja
(modern packaging; packaging; communication; sales)
Sažetak
Danas se ne može zamisliti proizvod koji je zapakiran u bezznačajnu ambalažu jer potrošač u masi istovrsnih proizvoda zamjećuje samo one najzanimljivije. Istraživanje koje se provelo prikazuje koliko je važna ambalaža prehrambenih proizvoda u prezentiranju proizvoda i informiranju potrošača o proizvodu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Sanda Renko
(mentor)