Pregled bibliografske jedinice broj: 559227
Kim Sheehan: Controversies in Contemporary Advertising, Sage Publications, Inc., 2004
Kim Sheehan: Controversies in Contemporary Advertising, Sage Publications, Inc., 2004, 2004. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 559227 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kim Sheehan: Controversies in Contemporary Advertising, Sage Publications, Inc., 2004
Autori
Račić, Ifigenija
Izvornik
Medijska istraživanja, (god.10, br. 1) 2004., str. 83-101
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
2004
Ključne riječi
oglašavanje; društvo
(advertising; society)
Sažetak
Predstavljeni su različiti aspekti i perspektive vezane uz odnos oglašavanja i društva. Analiziraju se gospodarske, političke, društvene i etničke mogućnosti, a je pozornost stereotipima, potrošačkoj kulturi i novoj tehnologiji (on line oglasi) kao sastavnom dijelu medijskog oglašavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski