Pregled bibliografske jedinice broj: 559071
Did Bologna reform improve school-to-work transition of graduates?: evidence from Slovenia
Did Bologna reform improve school-to-work transition of graduates?: evidence from Slovenia // XX Jornadas de la Asociación de Economía de la Educación, Malaga/ XX Meeting of the Economics of Education Association, Malaga
Málaga, Španjolska, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 559071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Did Bologna reform improve school-to-work transition of graduates?: evidence from Slovenia
Autori
Farčnik, Daša ; Domadenik, Polona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
XX Jornadas de la Asociación de Economía de la Educación, Malaga/ XX Meeting of the Economics of Education Association, Malaga
Mjesto i datum
Málaga, Španjolska, 30.06.2011. - 01.07.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Bologna reform; school-to-work transition; graduates; Slovenia
Sažetak
Did Bologna reform improve school-to-work transition of graduates?: evidence from Slovenia
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
002-0022469-2462 - Socioekonomski aspekti nezaposlenosti, siromaštva i društvene isključenosti (Vehovec, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb