Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 55903

Priroda i pojam poslovnog marketinga


Rocco, Fedor
Priroda i pojam poslovnog marketinga // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 3-9


CROSBI ID: 55903 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Priroda i pojam poslovnog marketinga
(Nature and Definition of Business to Business Marketing)

Autori
Rocco, Fedor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Poslovni Business to Business Marketing

Urednik/ci
Rocco, Fedor

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
1998

Raspon stranica
3-9

ISBN
953-0-30319-X

Ključne riječi
marketing, poslovna potrošnja, industrijski marketing, organizacijsko tržište, tržište vlade, profit

Sažetak
Razvoj ideje o marketingu, njegovih metoda i tehnika, doveo je i do sve izraženijeg diferenciranja specifičnih područja njegove primjene. Tako se utemeljuje poslovni marketing. To je kupoprodajni odnos koji nastaje između poslovnih sustava, bez obzira na predmet ili predmete koji se razmjenjuju. Taj sektor razmjene danas se najčešće označaja kao područje business to business jer u tome procesu obje zainteresirane strane ostvaruju ciljane učinke razmjene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067006

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Fedor Rocco (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rocco, Fedor
Priroda i pojam poslovnog marketinga // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 3-9
Rocco, F. (1998) Priroda i pojam poslovnog marketinga. U: Rocco, F. (ur.) Poslovni Business to Business Marketing. Zagreb, Školska knjiga, str. 3-9.
@inbook{inbook, author = {Rocco, Fedor}, editor = {Rocco, F.}, year = {1998}, pages = {3-9}, keywords = {marketing, poslovna potro\v{s}nja, industrijski marketing, organizacijsko tr\v{z}i\v{s}te, tr\v{z}i\v{s}te vlade, profit}, isbn = {953-0-30319-X}, title = {Priroda i pojam poslovnog marketinga}, keyword = {marketing, poslovna potro\v{s}nja, industrijski marketing, organizacijsko tr\v{z}i\v{s}te, tr\v{z}i\v{s}te vlade, profit}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Rocco, Fedor}, editor = {Rocco, F.}, year = {1998}, pages = {3-9}, keywords = {marketing, poslovna potro\v{s}nja, industrijski marketing, organizacijsko tr\v{z}i\v{s}te, tr\v{z}i\v{s}te vlade, profit}, isbn = {953-0-30319-X}, title = {Nature and Definition of Business to Business Marketing}, keyword = {marketing, poslovna potro\v{s}nja, industrijski marketing, organizacijsko tr\v{z}i\v{s}te, tr\v{z}i\v{s}te vlade, profit}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font