Pregled bibliografske jedinice broj: 55903
Priroda i pojam poslovnog marketinga
Priroda i pojam poslovnog marketinga // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 3-9
CROSBI ID: 55903 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priroda i pojam poslovnog marketinga
(Nature and Definition of Business to Business Marketing)
Autori
Rocco, Fedor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Poslovni Business to Business Marketing
Urednik/ci
Rocco, Fedor
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
1998
Raspon stranica
3-9
ISBN
953-0-30319-X
Ključne riječi
marketing, poslovna potrošnja, industrijski marketing, organizacijsko tržište, tržište vlade, profit
Sažetak
Razvoj ideje o marketingu, njegovih metoda i tehnika, doveo je i do sve izraženijeg diferenciranja specifičnih područja njegove primjene. Tako se utemeljuje poslovni marketing. To je kupoprodajni odnos koji nastaje između poslovnih sustava, bez obzira na predmet ili predmete koji se razmjenjuju. Taj sektor razmjene danas se najčešće označaja kao područje business to business jer u tome procesu obje zainteresirane strane ostvaruju ciljane učinke razmjene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija