Pregled bibliografske jedinice broj: 559027
Kako učiti bez straha
Kako učiti bez straha, 2007., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 559027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako učiti bez straha
(How to learn without fear)
Autori
Jozanović, Dajana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
11.07
Godina
2007
Stranica
63
Mentor
Bognar, Branko
Ključne riječi
akcijsko istraživanje ; humanistički pristup učenju
(action research ; humanistic approach to learning)
Sažetak
U vremenu kada roditelji zbog opterećenosti, prezauzetosti i nedovoljne educiranosti od škole očekuju pomoć i u odgoju svoje djece. Međutim u školama se sve više potiskuje odgojni aspekt na račun obrazovnog. Iako se većina nastavnika trudi svojim primjerom pozitivno djelovati na mlade generacije, diktat prenatrpanih nastavnih programa i zahtjevi njihova dosljednog izvršavanja ne ostavljaju im dovoljno prostora i vremena odgojno djelovanje. Sat razrednika predstavlja vrijeme kada razrednik sa svojim razrednim odjelom može obraditi teme koje zanimaju učenike, dotaknuti probleme o kojime ne mogu razgovarati sa svojim roditeljima, drugim nastavnicima, pa čak ni sa vršnjacima. Namjera je ovog istraživanja bila je istražiti mogućnosti ostvarivanja aktivnosti učenja u kojima bi učenici mogli aktivno i s radošću sudjelovati. Ovladavanje tehnikama učenja u velikoj bi mjeri moglo pripomoći učenicima u njihovivm svakodnevnevnim školskim obvezama a pripremilo bi ih i za izazove cjeloživotnog učenja, koji su vrlo izvjesna perspektiva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Branko Bognar
(mentor)