Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 559027

Kako učiti bez straha


Jozanović, Dajana
Kako učiti bez straha, 2007., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 559027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako učiti bez straha
(How to learn without fear)

Autori
Jozanović, Dajana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
11.07

Godina
2007

Stranica
63

Mentor
Bognar, Branko

Ključne riječi
akcijsko istraživanje ; humanistički pristup učenju
(action research ; humanistic approach to learning)

Sažetak
U vremenu kada roditelji zbog opterećenosti, prezauzetosti i nedovoljne educiranosti od škole očekuju pomoć i u odgoju svoje djece. Međutim u školama se sve više potiskuje odgojni aspekt na račun obrazovnog. Iako se većina nastavnika trudi svojim primjerom pozitivno djelovati na mlade generacije, diktat prenatrpanih nastavnih programa i zahtjevi njihova dosljednog izvršavanja ne ostavljaju im dovoljno prostora i vremena odgojno djelovanje. Sat razrednika predstavlja vrijeme kada razrednik sa svojim razrednim odjelom može obraditi teme koje zanimaju učenike, dotaknuti probleme o kojime ne mogu razgovarati sa svojim roditeljima, drugim nastavnicima, pa čak ni sa vršnjacima. Namjera je ovog istraživanja bila je istražiti mogućnosti ostvarivanja aktivnosti učenja u kojima bi učenici mogli aktivno i s radošću sudjelovati. Ovladavanje tehnikama učenja u velikoj bi mjeri moglo pripomoći učenicima u njihovivm svakodnevnevnim školskim obvezama a pripremilo bi ih i za izazove cjeloživotnog učenja, koji su vrlo izvjesna perspektiva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Branko Bognar (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jozanović, Dajana
Kako učiti bez straha, 2007., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Osijek
Jozanović, D. (2007) 'Kako učiti bez straha', diplomski rad, Učiteljski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jozanovi\'{c}, Dajana}, year = {2007}, pages = {63}, keywords = {akcijsko istra\v{z}ivanje, humanisti\v{c}ki pristup u\v{c}enju}, title = {Kako u\v{c}iti bez straha}, keyword = {akcijsko istra\v{z}ivanje, humanisti\v{c}ki pristup u\v{c}enju}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jozanovi\'{c}, Dajana}, year = {2007}, pages = {63}, keywords = {action research, humanistic approach to learning}, title = {How to learn without fear}, keyword = {action research, humanistic approach to learning}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font