Pregled bibliografske jedinice broj: 558959
Istraživanje poticanja tolerancije učenika razredne nastave
Istraživanje poticanja tolerancije učenika razredne nastave, 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 558959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje poticanja tolerancije učenika razredne nastave
(Research of tolerance stimulation between primary school pupils)
Autori
Karabalić, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
20.11
Godina
2010
Stranica
83
Mentor
Bognar, Branko
Ključne riječi
akcijsko istraživanje; odgoj za mir; tolerancija
(action research; peace education; tolerance)
Sažetak
Važnost tolerancije ili snošljivosti je nešto što inspirira na razmišljanje. Sustav vrijednosti je izrazito važan za svakog pojedinca i društvo u cjelini, a vrijednosti i toleranciju stječemo od djetinjstva. Škola ne bi trebala samo obrazovati, nego i odgajati, komunicirati sa svojim učenicima, pomagati osobnom razvoju svakog pojedinca. Samo na taj način će se postići bolji uspjeh u odgoju djece. Cilj ovog akcijskog istraživanja je potaknuti kod učenika toleranciju kako bi prihvaćali i uvažavali jedni druge bez obzira na razlike. Kroz različite radionice omogućila sam učenicima da postanu svjesni lošeg utjecaja predrasuda i stereotipa, da spoznaju pozitivne osobine kod drugih ljudi te uživaju u bogatstvu različitosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Branko Bognar
(mentor)