Pregled bibliografske jedinice broj: 558945
Poticanje učeničkoga samopouzdanja
Poticanje učeničkoga samopouzdanja, 2009., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 558945 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje učeničkoga samopouzdanja
(Stimulation of selfestim in pupils)
Autori
Bernatović, Ljiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
12.10
Godina
2009
Stranica
104
Mentor
Bognar, Branko
Ključne riječi
samopouzdanje ; akcijsko istraživanje ; stvaralaštvo studenata
(selfesteam ; action research ; creativity of students)
Sažetak
Osjećaji samopouzdanja i samopoštovanja razvijaju se vrlo rano u životu djeteta. Do polaska u školu dijete već ima razvijenu sliku o sebi koju uglavnom gradi na temelju ponašanja osoba koje se o njemu brinu. Tatjana Divjak (2008) smatra kako su samopouzdanje i vjera u samog sebe ključni pojmovi kod ostvarenja bilo kojeg životnog cilja. Biti dobar učitelj, postići visoko samopouzdanje kod djeteta, što je osnova njegovog budućeg života, svakako je jedan od težih zadataka svakoga od nas. Shvativši kako škola nije samo obrazovna ustanova u kojoj se usvajaju znanja i prihvaćaju unaprijed dogovorena pravila, nego je i odgojna ustanova namijenjena ispunjavanju učeničkih želja i potreba, koja učiteljima pruža ogromne mogućnosti odgojnog djelovanja definirala sam i problem svoga akcijskoga istraživanja u obliku pitanja: „Kako poticati samopouzdanje učenika u nastavi?“ Zanimalo što mi kao učitelji možemo učiniti kako bismo kod naših učenika izgradili zdrav osjećaj vlastite vrijednosti te od njih učiniti jake, samosvjesne ljude.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Branko Bognar
(mentor)