Pregled bibliografske jedinice broj: 558808
Poticanje kreativnosti u nastavi engleskoga jezika
Poticanje kreativnosti u nastavi engleskoga jezika // Akcijsko istraživanje i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika / Kovačević, Dubravka ; Ozorlić Dominić, Renata (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2011. str. 101-118
CROSBI ID: 558808 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje kreativnosti u nastavi engleskoga jezika
(Stimulating Students’ Creativity in ELT)
Autori
Pavić, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Akcijsko istraživanje i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika
Urednik/ci
Kovačević, Dubravka ; Ozorlić Dominić, Renata
Izdavač
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)
Grad
Zagreb
Godina
2011
Raspon stranica
101-118
ISBN
978-953-7290-23-8
Ključne riječi
akcijsko istraživanje; nastava engleskog jezika; kreativnost
(akcijsko istraživanje; English language teaching; creativity)
Sažetak
Akcijsko istraživanje pod nazivom Poticanje kreativnosti u nastavi engleskoga jezika predstavljalo je profesionalni i emocionalni izazov. Profesionalni jer vjerujem da je proučavanje kreativnosti vrlo važna faza u procesu profesionalnog razvoja učitelja, emocionalni jer sam proučavala prirodu učenja i vrste poučavanja koji su doveli ne samo do znanja, nego i do osjećaja zadovoljstva kod učenika i kod mene. Da bi učenici bili kreativni, moraju razvijati vlastite ideje i interese i moraju biti motivirani. Međutim, da bismo kod učenika razvili takve sposobnosti, trebamo ih naučiti razvijati kod sebe. Kreativnost učitelja je pretpostavka razvoja kreativnosti učenika i osobina je koja se može steći i odgajati (L. Bognar, B. Bognar, 2007). Kao roditelj, kao učitelj i kao kritički prijatelj imala sam često priliku vidjeti da je postizanje kreativnosti za jedne vrlo lagan korak i potrebno je minimalno zalaganje, dok drugima predstavlja pravi napor. Svi su sposobni za kreativnost u pravom okružju i ako su dovoljno motivirani, no ipak se razlikuju po stupnju i opsegu kreativnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Rad je objavljen dvojezično - na hrvatskom i engleskom jeziku.
POVEZANOST RADA