Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 558793

Problemi u ostvarivanju suštinskih promjena u praksi učitelja posredstvom akcijskih istraživanja


Bognar, Branko
Problemi u ostvarivanju suštinskih promjena u praksi učitelja posredstvom akcijskih istraživanja // Akcijsko istraživanje i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika / Kovačević, Dubravka ; Ozorlić Dominić, Renata (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2011. str. 41-60


CROSBI ID: 558793 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Problemi u ostvarivanju suštinskih promjena u praksi učitelja posredstvom akcijskih istraživanja
(Problems in Making Significant Changes in Teaching Practice through Action Research)

Autori
Bognar, Branko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Akcijsko istraživanje i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika

Urednik/ci
Kovačević, Dubravka ; Ozorlić Dominić, Renata

Izdavač
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)

Grad
Zagreb

Godina
2011

Raspon stranica
41-60

ISBN
978-953-7290-23-8

Ključne riječi
akcijsko istraživanje; profesionalni razvoj
(action research; proresional development)

Sažetak
Baveći se akcijskim istraživanjima, suočavao s različitim problemima i osobnim predrasudama koje sam prihvatio kao poticaj za osobnu kreativnost i učenje, ali isto tako i kao pokazatelj intenziteta promjena. Naime, smatram kako se proces promjena ne može ostvariti bez problema. Tamo gdje nema problema nema ni bitnih promjena, ali sami problemi nisu najvažniji poticaj našem djelovanju, već je to vizija kvalitetnije budućnosti. Premda sam shvatio kako je proces promjena daleko složeniji nego što sam to očekivao na samom početku i unatoč tome što su se neka moja početna očekivanja pokazala nerealnim, smatram kako je sve to dopri-nijelo ostvarivanju promjena i osobnom učenju. Dakle, „predrasude“ od kojih sam krenuo su zapravo predstavljale viziju u koju i danas vje¬rujem, a to je stvaranje škole usmjerene na učenika koju mogu ostvariti samo emancipirani i kreativni učitelji. Nastojeći pomoći učiteljima u stvaranju takve škole shvatio sam kako to neće biti moguće učiniti bez razumijevanja i aktivnog angažmana mnogih društvenih čimbenika. Uvjerio sam se kako je to vrlo složen i teško ostvariv cilj. Unatoč tome, osobno nastojim doprinijeti ostvarenju vizije kvalitetnije škole ne zato što je to lako postići, već zato što je to vrijedno truda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Rad je objavljen dvojezično - na hrvatskom i engleskom jeziku.



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Branko Bognar (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Bognar, Branko
Problemi u ostvarivanju suštinskih promjena u praksi učitelja posredstvom akcijskih istraživanja // Akcijsko istraživanje i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika / Kovačević, Dubravka ; Ozorlić Dominić, Renata (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2011. str. 41-60
Bognar, B. (2011) Problemi u ostvarivanju suštinskih promjena u praksi učitelja posredstvom akcijskih istraživanja. U: Kovačević, D. & Ozorlić Dominić, R. (ur.) Akcijsko istraživanje i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika. Zagreb, Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), str. 41-60.
@inbook{inbook, author = {Bognar, Branko}, year = {2011}, pages = {41-60}, keywords = {akcijsko istra\v{z}ivanje, profesionalni razvoj}, isbn = {978-953-7290-23-8}, title = {Problemi u ostvarivanju su\v{s}tinskih promjena u praksi u\v{c}itelja posredstvom akcijskih istra\v{z}ivanja}, keyword = {akcijsko istra\v{z}ivanje, profesionalni razvoj}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Bognar, Branko}, year = {2011}, pages = {41-60}, keywords = {action research, proresional development}, isbn = {978-953-7290-23-8}, title = {Problems in Making Significant Changes in Teaching Practice through Action Research}, keyword = {action research, proresional development}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font