Pregled bibliografske jedinice broj: 55869
Strateško upravljanje poslovnim marketingom
Strateško upravljanje poslovnim marketingom // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 433-448
CROSBI ID: 55869 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateško upravljanje poslovnim marketingom
(Strategic Management in Business to Business Marketing)
Autori
Rocco, Fedor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Poslovni Business to Business Marketing
Urednik/ci
Rocco, Fedor
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
1998
Raspon stranica
433-448
ISBN
953-0-30319-X
Ključne riječi
marketing, strategija, misija, ciljevi, analiza, plan, profitabilnost
(marketing, strategy, mission, goals, analysis, plan, profitability)
Sažetak
Strateški marketing danas prevladava ne samo u teoriji, već i u primjeni marketinga u cijelom razvijenom svijetu jer je strateški marketing osnovica razvoja poduzeća. Stoga se u ovom članku razrađuje strateški marketing, upućuje se na njegov instrumentarij i proces, također se uspoređuju strateški i operativni marketing, a ujedno se i objašnjavaju temeljni elementi i činitelji koji poslovnom upravljanju osiguravaju profitabilnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija