Pregled bibliografske jedinice broj: 55848
Ispitivanje javnog mnijenja
Ispitivanje javnog mnijenja // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 197-206
CROSBI ID: 55848 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ispitivanje javnog mnijenja
(Public Opinion Research)
Autori
Renko, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Poslovni Business to Business Marketing
Urednik/ci
Rocco, Fedor
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
1998
Raspon stranica
197-206
ISBN
953-0-30319-X
Ključne riječi
javno mnijenje, društvena istraživanja
(public opinion, social research)
Sažetak
Javno mnijenje je pojava koja se temelji na razmjeni ljudskih misli i stvara na osnovi mišljenja svih članova zajednice. Pojavljuje se i razvija na određenom stupnju razvijenosti nekog društva. Iako se ispitivanje javnog mnijenja u teoretskom i praktičnom smislu primjenjuje u mnogim područjima društvenih znanosti, na primjer u filozofiji, psihologiji, sociologiji i komunikologiji, a osobito u politici i novinarstvu, ono ima važno mjesto i ulogu u marketingu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija