Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 558372

Televizija u novomedijskom okruženju


Car, Viktorija
Televizija u novomedijskom okruženju // Medijske studije, 1 (2010), 91-104 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 558372 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Televizija u novomedijskom okruženju
(Television in a New Media Environment)

Autori
Car, Viktorija

Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 1 (2010); 91-104

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
televizija; novi mediji; online videosadržaji; konvergencija medija
(television; new media; online video; media convergence)

Sažetak
Prvo desetljeće 21. stoljeća donijelo je intenzivne promjene na području medija i komunikacija uopće. Novo multimedijsko okruženje srušilo je tradicionalne granice koje su postojale između telekomunikacija, audio-vizualne industrije i informatike. Iako je granica između tradicionalnih i novih medija još uvijek prilično jasno određena, tendencija je da se obriše, a dominantnu ulogu u tom procesu imat će ne samo promjena procesa proizvodnje medijskih sadržaja nego se unutar podjele na online i offline medije razvijaju i novi oblici mogućnosti komuniciranja na tri razine: jedan na jedan, jedan mnogima te mnogi mnogima. U ovom razvojno-transformacijskom procesu specifičnu ulogu imaju videosadržaji koji su donedavno bili rezervirani isključivo za film i televiziju te su uglavnom koristili jednosmjerni komunikacijski kanal, onaj koji ide od tvorca i ponuđača sadržaja prema gledateljima. Novi mediji omogućili su videosadržajima razvoj na sve tri komunikacijske razine te su time otvorili prostor novim videožanrovima i formatima. Predstavljajući rezultate istraživanja „Povjerenje u medije“, komparirajući ih s vlastitim istraživanjem televizijskih vijesti te Forresterovim istraživanjem mladih kao medijske publike, autorica u ovom radu pokušava dati odgovor na pitanje u kojem je smjeru moguć daljnji razvoj ili uopće opstanak televizije kao tradicionalnog medija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
015-0152482-2683 - Metaforizacije političke zajednice u javnom diskursu: Hrvatska i Europska unija (Žanić, Ivo, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Viktorija Car (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Car, Viktorija
Televizija u novomedijskom okruženju // Medijske studije, 1 (2010), 91-104 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Car, V. (2010) Televizija u novomedijskom okruženju. Medijske studije, 1, 91-104.
@article{article, author = {Car, Viktorija}, year = {2010}, pages = {91-104}, keywords = {televizija, novi mediji, online videosadr\v{z}aji, konvergencija medija}, journal = {Medijske studije}, volume = {1}, issn = {1847-9758}, title = {Televizija u novomedijskom okru\v{z}enju}, keyword = {televizija, novi mediji, online videosadr\v{z}aji, konvergencija medija} }
@article{article, author = {Car, Viktorija}, year = {2010}, pages = {91-104}, keywords = {television, new media, online video, media convergence}, journal = {Medijske studije}, volume = {1}, issn = {1847-9758}, title = {Television in a New Media Environment}, keyword = {television, new media, online video, media convergence} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font