Pregled bibliografske jedinice broj: 55826
Istraživanje tržišta u poslovnom i industrijskom marketingu
Istraživanje tržišta u poslovnom i industrijskom marketingu // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 163-196
CROSBI ID: 55826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje tržišta u poslovnom i industrijskom marketingu
(Marketing research in business to business and industrial marketing)
Autori
Renko, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Poslovni Business to Business Marketing
Urednik/ci
Rocco, Fedor
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
1998
Raspon stranica
163-196
ISBN
953-0-30319-X
Ključne riječi
marketing, istraživanje tržišta, industrijski marketing
(marketing, marketing research, industrial marketing)
Sažetak
Poslovni i industrijski marketing zahtijevaju sve više informacija. Da bi informiranje bilo učinkovitije nužni su MIS i istraživanje tržišta. Ovo poglavlje fokusiralo se na MIS i istraživanje tržišta sa specifičnom primjenom na industrijsko tržište. Opisana je važnost istraživanja tržišta, dane su specifične definicije, te razlike između istraživanja tržišta krajnje potrošnje i industrijske potrošnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija