Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 557410

Utjecaj podučavanja u malim kooperativnim skupinama na usvajanje znanja i zadovoljstvo studenata


Klarin, Mira
Utjecaj podučavanja u malim kooperativnim skupinama na usvajanje znanja i zadovoljstvo studenata // Društvena istraživanja, 7 (1998), 4/5; 639-659 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 557410 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj podučavanja u malim kooperativnim skupinama na usvajanje znanja i zadovoljstvo studenata
(The Influence of Teaching in Small Cooperative Groups on Knowledge Acquisition and Students' Satisfaction)

Autori
Klarin, Mira

Izvornik
Društvena istraživanja (1330-0288) 7 (1998), 4/5; 639-659

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
kooperativno učenje; kvaliteta znanje; zadovoljstvo studenata
(cooperative studying; quality of knowledge; students' safisfaction)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je usporediti učinke klasičnog i kooperativnog (suradničkog) podučavanja na studente. Učinci su se promatrali na kognitivnom planu (procjena stereotipnih znanja) i na motivacijskom planu (subjektivna procjena zadovoljstva realiziranom nastavom). Studenti (N=71) su podijeljeni u dvije skupine (N1=41, N2=30), a nastavu iz Razvojne psihologije slušali su na dva definirana načina (klasičan i kooperativan u malim skupinama). Druga manja skupina studenata podijeljena je u dvije još manje skupine (po 15 studentata u svakoj). Prije i nakon završetka edukacije (poslje dva mjeseca, odnosno nakon realiziranih osam predavanja i osam radionica) provedeno je ispitivanje spomenutim mjernim instrumentima. Rezultati analize varijance ukazuju na zaključak da postoji razlika u količini stereotipa koji se značajno povećavaju u funkciji tradicionalne edukacije. Značajno veće zadovoljstvo načinom realizacije nastave pokazuju studenti koji su podučavani kooperativnom metodom podučavanja. Različite učinke podučavanja mogli bismo objasniti intrinzičnom motivacijom koja se razvija tijekom kooperativnog podučavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mira Klarin (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Klarin, Mira
Utjecaj podučavanja u malim kooperativnim skupinama na usvajanje znanja i zadovoljstvo studenata // Društvena istraživanja, 7 (1998), 4/5; 639-659 (recenziran, članak, stručni)
Klarin, M. (1998) Utjecaj podučavanja u malim kooperativnim skupinama na usvajanje znanja i zadovoljstvo studenata. Društvena istraživanja, 7 (4/5), 639-659.
@article{article, author = {Klarin, Mira}, year = {1998}, pages = {639-659}, keywords = {kooperativno u\v{c}enje, kvaliteta znanje, zadovoljstvo studenata}, journal = {Dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, volume = {7}, number = {4/5}, issn = {1330-0288}, title = {Utjecaj podu\v{c}avanja u malim kooperativnim skupinama na usvajanje znanja i zadovoljstvo studenata}, keyword = {kooperativno u\v{c}enje, kvaliteta znanje, zadovoljstvo studenata} }
@article{article, author = {Klarin, Mira}, year = {1998}, pages = {639-659}, keywords = {cooperative studying, quality of knowledge, students' safisfaction}, journal = {Dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, volume = {7}, number = {4/5}, issn = {1330-0288}, title = {The Influence of Teaching in Small Cooperative Groups on Knowledge Acquisition and Students' Satisfaction}, keyword = {cooperative studying, quality of knowledge, students' safisfaction} }

Časopis indeksira:


  • Current Contents Connect (CCC)
  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font