Pregled bibliografske jedinice broj: 557410
Utjecaj podučavanja u malim kooperativnim skupinama na usvajanje znanja i zadovoljstvo studenata
Utjecaj podučavanja u malim kooperativnim skupinama na usvajanje znanja i zadovoljstvo studenata // Društvena istraživanja, 7 (1998), 4/5; 639-659 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 557410 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj podučavanja u malim kooperativnim skupinama na usvajanje znanja i zadovoljstvo studenata
(The Influence of Teaching in Small Cooperative Groups on Knowledge Acquisition and Students' Satisfaction)
Autori
Klarin, Mira
Izvornik
Društvena istraživanja (1330-0288) 7
(1998), 4/5;
639-659
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kooperativno učenje; kvaliteta znanje; zadovoljstvo studenata
(cooperative studying; quality of knowledge; students' safisfaction)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je usporediti učinke klasičnog i kooperativnog (suradničkog) podučavanja na studente. Učinci su se promatrali na kognitivnom planu (procjena stereotipnih znanja) i na motivacijskom planu (subjektivna procjena zadovoljstva realiziranom nastavom). Studenti (N=71) su podijeljeni u dvije skupine (N1=41, N2=30), a nastavu iz Razvojne psihologije slušali su na dva definirana načina (klasičan i kooperativan u malim skupinama). Druga manja skupina studenata podijeljena je u dvije još manje skupine (po 15 studentata u svakoj). Prije i nakon završetka edukacije (poslje dva mjeseca, odnosno nakon realiziranih osam predavanja i osam radionica) provedeno je ispitivanje spomenutim mjernim instrumentima. Rezultati analize varijance ukazuju na zaključak da postoji razlika u količini stereotipa koji se značajno povećavaju u funkciji tradicionalne edukacije. Značajno veće zadovoljstvo načinom realizacije nastave pokazuju studenti koji su podučavani kooperativnom metodom podučavanja. Različite učinke podučavanja mogli bismo objasniti intrinzičnom motivacijom koja se razvija tijekom kooperativnog podučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Current Contents Connect (CCC)
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts