Pregled bibliografske jedinice broj: 557390
"Prodati sebe"-Čovjek kao resurs u postindustrijsko doba
"Prodati sebe"-Čovjek kao resurs u postindustrijsko doba, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 557390 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Prodati sebe"-Čovjek kao resurs u postindustrijsko doba
("Selling yourself"-Human being as a Resource in the Postindustrial Age)
Autori
Kalajžić, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2008
Stranica
16
Mentor
Peračković, Krešimir
Ključne riječi
Frankfurtska škola; bijeli ovratnici; otuđenje; tržište ličnosti; emocionalni rad
(Frankfurt School; white-collar workers; alienation; market of personalities; emotional work)
Sažetak
Polazeći od Marxovog koncepta otuđenja u industrijskoj proizvodnji 19. stoljeća, ovaj rad razmatra suvremene tipove otuđenja. Najprije su prikazani pristupi autora Frankfurtske škole koji izvor otuđenje vide u masovnoj kulturi i tehnološkom razvoju. Posebna su poglavlja posvećena C.W. Millsu i njegovom konceptu tržišta ličnosti na kojem "prodaju sebe" bijeli ovratnici, kao i autorici A. Hoschild koja koncept otuđenja uočava u emocionalnom radu. Usporedbe glavnih teza navedenih autora mogu poslužiti kao temeljni teorijski okvir za koncept otuđenja u postindustrijskom dobu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
194-1941560-1549 - Kulture konzumerizma i održivosti: globalni izazovi socio-kulturnom razvoju RH (Čolić, Snježana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb,
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb
Profili:
Krešimir Peračković
(mentor)