Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 557390

"Prodati sebe"-Čovjek kao resurs u postindustrijsko doba


Kalajžić, Andrea
"Prodati sebe"-Čovjek kao resurs u postindustrijsko doba, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 557390 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
"Prodati sebe"-Čovjek kao resurs u postindustrijsko doba
("Selling ​​yourself"-Human being as a Resource in the Postindustrial Age)

Autori
Kalajžić, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2008

Stranica
16

Mentor
Peračković, Krešimir

Ključne riječi
Frankfurtska škola; bijeli ovratnici; otuđenje; tržište ličnosti; emocionalni rad
(Frankfurt School; white-collar workers; alienation; market of personalities; emotional work)

Sažetak
Polazeći od Marxovog koncepta otuđenja u industrijskoj proizvodnji 19. stoljeća, ovaj rad razmatra suvremene tipove otuđenja. Najprije su prikazani pristupi autora Frankfurtske škole koji izvor otuđenje vide u masovnoj kulturi i tehnološkom razvoju. Posebna su poglavlja posvećena C.W. Millsu i njegovom konceptu tržišta ličnosti na kojem "prodaju sebe" bijeli ovratnici, kao i autorici A. Hoschild koja koncept otuđenja uočava u emocionalnom radu. Usporedbe glavnih teza navedenih autora mogu poslužiti kao temeljni teorijski okvir za koncept otuđenja u postindustrijskom dobu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
194-1941560-1549 - Kulture konzumerizma i održivosti: globalni izazovi socio-kulturnom razvoju RH (Čolić, Snježana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb,
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Krešimir Peračković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kalajžić, Andrea
"Prodati sebe"-Čovjek kao resurs u postindustrijsko doba, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Kalajžić, A. (2008) '"Prodati sebe"-Čovjek kao resurs u postindustrijsko doba', diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kalaj\v{z}i\'{c}, Andrea}, year = {2008}, pages = {16}, keywords = {Frankfurtska \v{s}kola, bijeli ovratnici, otu\djenje, tr\v{z}i\v{s}te li\v{c}nosti, emocionalni rad}, title = {"Prodati sebe"-\v{C}ovjek kao resurs u postindustrijsko doba}, keyword = {Frankfurtska \v{s}kola, bijeli ovratnici, otu\djenje, tr\v{z}i\v{s}te li\v{c}nosti, emocionalni rad}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kalaj\v{z}i\'{c}, Andrea}, year = {2008}, pages = {16}, keywords = {Frankfurt School, white-collar workers, alienation, market of personalities, emotional work}, title = {"Selling ​​yourself"-Human being as a Resource in the Postindustrial Age}, keyword = {Frankfurt School, white-collar workers, alienation, market of personalities, emotional work}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font