Pregled bibliografske jedinice broj: 557380
Korelacije nastave tjelesne i zdrastvene kulture i matematike u osnovnoj školi
Korelacije nastave tjelesne i zdrastvene kulture i matematike u osnovnoj školi // 20. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske : zbornik radova / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2011. str. 477-481 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 557380 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korelacije nastave tjelesne i zdrastvene kulture i matematike u osnovnoj školi
(Correlations between physical education and mathematics in primary school)
Autori
Rogulj, Nenad ; Rogulj, Gordana ; Kovačević Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
20. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske : zbornik radova
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2011, 477-481
ISBN
953-95082-7-4
Skup
20.Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske : Dijagnostika u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 21.06.2011. - 25.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
korelacije ; tjelesna i zdravstvena kultura ; matematika
(correlations ; physical education ; mathematics)
Sažetak
Prezentirani su neke mogućnosti povezivanja nastavnog gradiva iz predmeta tjelesne i zdravstvene kulture i matematike u osnovnoj školi. Naravno znatan dio navedenih kinezioloških sadržaja i operatora nastave TZK moguće je uz odgovarajuću adaptaciju implementirati i izravno u nastavu iz matematike u učionici. Integracija gradiva i primjena metoda i metodičkih oblika rada iz nastave tjelesne i zdravstvene kulture može u velikoj mjeri olakšati usvajanje apstraktnih pojmova iz matematike i na jednostavan i zanimljiv način pospješiti razumijevanje i primjenu računskih operacija učenicima. Učenje matematike kroz igru, natjecanje i motoričke zadatke pozitivno doprinosi sinergiji i cjelovitosti utjecaja nastavnog procesa na sve dimenzije antropološkog statusa učenika i značajno pridonosi njegovoj utilitarnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split