Pregled bibliografske jedinice broj: 557174
Statističko upravljanje kvalitetom rada Službe za potporu korisnicima
Statističko upravljanje kvalitetom rada Službe za potporu korisnicima, 2011., magistarski rad, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 557174 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Statističko upravljanje kvalitetom rada Službe za potporu korisnicima
(Statistical quality control of the service support)
Autori
Kukuljan, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2011
Stranica
126
Mentor
Krkar, Zdravko
Neposredni voditelj
Krakar, Zdravko
Ključne riječi
kvaliteta; statističko upravljanje procesom; šest sigma; DMAIC ciklus; služba potpore
(quality; statistical control; six sigma; DMAIC; service support)
Sažetak
U radu se istražuje mogućnost kontinuiranog unaprjeđenja kvalitete rada Službe za podršku korisnicima u banci kroz statističko upravljanje njezin procesom. Rezultati istraživanja pokazuju da je primjenom Šest sigma metodike i provođenjem svih koraka DMAIC koncepta (definiraj, mjeri, analiziraj, unaprijedi, kontroliraj) moguće je uspostaviti model procesa rada u Službi za podršku korisnicima koji osigurava unaprjeđenje kvalitete iskazane povećanim brojem riješenih problema na I razini podrške odnosno povećanim brojem ukupno riješenih poruka u korisnički očekivanom vremenu rješavanja problema. Novo uspostavljeni model omogućava kontinuirano mjerenje odnosno iskazivanje kvalitete putem brojčanih pokazatelja što pridonosi boljem upravljanju IT uslugama u dijelu donošenja odluka i praćenja rezultata njihove primjene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
016-0161199-1718 - Razvoj metodike za ICT menadžment (Krakar, Zdravko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Zdravko Krakar
(mentor)