Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 556962

Kroskulturno ponašanje potrošača i marketinška komunikacija


Mihić, Mirela
Kroskulturno ponašanje potrošača i marketinška komunikacija. Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010 (monografija)


CROSBI ID: 556962 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kroskulturno ponašanje potrošača i marketinška komunikacija
(Cross-Cultural Consumer Behaviour and Marketing Communications)

Autori
Mihić, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

Grad
Split

Godina
2010

Stranica
257

ISBN
978-953-281-030-1

Ključne riječi
kultura; kroskulturno ponašanje potrošača; kroskulturna marketinška komunikacija; kroskulturno pregovaranje u prodaji
(Culture; Cross-Cultural Consumer Behaviour; Cross-Cultural Marketing Communications; Cross-Cultural Negotiations in Personal Selling)

Sažetak
Knjiga ima za cilj upoznati čitatelje s ponašanjem potrošača u različitim kulturama, s naglaskom na različitost njihovog načina razmišljanja, navika, očekivanja, vrijednosti, motiva i stavova, te objasniti čimbenike koji takvim razlikama doprinose, kako bi se iste razumjele i uvažavale pri osmišljavanju strategije i programa kroskulturne marketinške komunikacije i poslovanja/pregovaranja s inozemnim poslovnim partnerima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
055-0551207-0771 - Marketinški pristup oblikovanju identiteta jadranskog prostora (Crnjak-Karanović, Biljana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mirela Mihić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihić, Mirela
Kroskulturno ponašanje potrošača i marketinška komunikacija. Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010 (monografija)
Mihić, M. (2010) Kroskulturno ponašanje potrošača i marketinška komunikacija. Split, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu.
@book{book, author = {Mihi\'{c}, Mirela}, year = {2010}, pages = {257}, keywords = {kultura, kroskulturno pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, kroskulturna marketin\v{s}ka komunikacija, kroskulturno pregovaranje u prodaji}, isbn = {978-953-281-030-1}, title = {Kroskulturno pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a i marketin\v{s}ka komunikacija}, keyword = {kultura, kroskulturno pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, kroskulturna marketin\v{s}ka komunikacija, kroskulturno pregovaranje u prodaji}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }
@book{book, author = {Mihi\'{c}, Mirela}, year = {2010}, pages = {257}, keywords = {Culture, Cross-Cultural Consumer Behaviour, Cross-Cultural Marketing Communications, Cross-Cultural Negotiations in Personal Selling}, isbn = {978-953-281-030-1}, title = {Cross-Cultural Consumer Behaviour and Marketing Communications}, keyword = {Culture, Cross-Cultural Consumer Behaviour, Cross-Cultural Marketing Communications, Cross-Cultural Negotiations in Personal Selling}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font