Pregled bibliografske jedinice broj: 556962
Kroskulturno ponašanje potrošača i marketinška komunikacija
Kroskulturno ponašanje potrošača i marketinška komunikacija. Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010 (monografija)
CROSBI ID: 556962 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kroskulturno ponašanje potrošača i marketinška komunikacija
(Cross-Cultural Consumer Behaviour and Marketing Communications)
Autori
Mihić, Mirela
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2010
Stranica
257
ISBN
978-953-281-030-1
Ključne riječi
kultura; kroskulturno ponašanje potrošača; kroskulturna marketinška komunikacija; kroskulturno pregovaranje u prodaji
(Culture; Cross-Cultural Consumer Behaviour; Cross-Cultural Marketing Communications; Cross-Cultural Negotiations in Personal Selling)
Sažetak
Knjiga ima za cilj upoznati čitatelje s ponašanjem potrošača u različitim kulturama, s naglaskom na različitost njihovog načina razmišljanja, navika, očekivanja, vrijednosti, motiva i stavova, te objasniti čimbenike koji takvim razlikama doprinose, kako bi se iste razumjele i uvažavale pri osmišljavanju strategije i programa kroskulturne marketinške komunikacije i poslovanja/pregovaranja s inozemnim poslovnim partnerima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
055-0551207-0771 - Marketinški pristup oblikovanju identiteta jadranskog prostora (Crnjak-Karanović, Biljana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split
Profili:
Mirela Mihić
(autor)