Pregled bibliografske jedinice broj: 556935
Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje
Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 153-166
CROSBI ID: 556935 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje
(Self-service technologies and market positioning in FMCG retailing)
Autori
Guszak, Irena ; Brčić-Stipčević, Vesna ; Vouk, Rudolf
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj
Urednik/ci
Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
153-166
ISBN
978-953-6025-50-3
Ključne riječi
samoposlužne tehnologije, maloprodaja, tržišno pozicioniranje, Jugoistočna Europa
(self-service technologies, retail, market positioning, CEE)
Sažetak
Samoposluţne (engl. self-service) tehnologije su tehnološka rješenja koja omogućavaju kupcima korištenje usluga bez izravne podrške i pomoći prodajnog osoblja. Primjeri su samoposluţne blagajne i prijenosni skeneri, koje vodeći maloprodavači uspješno koriste za kreiranje dodatne usluge kupcima. Istraţivanje je pokazalo da su samoposluţne tehnologije prisutne na trţištima Hrvatske, Slovenije i Srbije, dok u Bosni i Hercegovini još nisu primijenjene. Kupci su pozitivno reagirali na nove tehnologije i usluge u kupnji, na nekim trţištima čak i uz neočekivane koristi za maloprodavače. Primjena samoposluţnih tehnologija moţe biti osnova za kreiranje bolje trţišne pozicije za maloprodavače proizvoda svakodnevne potrošnje u zemljama Jugoistočne Europe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb