Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 556935

Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje


Guszak, Irena; Brčić-Stipčević, Vesna; Vouk, Rudolf
Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 153-166


CROSBI ID: 556935 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje
(Self-service technologies and market positioning in FMCG retailing)

Autori
Guszak, Irena ; Brčić-Stipčević, Vesna ; Vouk, Rudolf

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj

Urednik/ci
Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2012

Raspon stranica
153-166

ISBN
978-953-6025-50-3

Ključne riječi
samoposlužne tehnologije, maloprodaja, tržišno pozicioniranje, Jugoistočna Europa
(self-service technologies, retail, market positioning, CEE)

Sažetak
Samoposluţne (engl. self-service) tehnologije su tehnološka rješenja koja omogućavaju kupcima korištenje usluga bez izravne podrške i pomoći prodajnog osoblja. Primjeri su samoposluţne blagajne i prijenosni skeneri, koje vodeći maloprodavači uspješno koriste za kreiranje dodatne usluge kupcima. Istraţivanje je pokazalo da su samoposluţne tehnologije prisutne na trţištima Hrvatske, Slovenije i Srbije, dok u Bosni i Hercegovini još nisu primijenjene. Kupci su pozitivno reagirali na nove tehnologije i usluge u kupnji, na nekim trţištima čak i uz neočekivane koristi za maloprodavače. Primjena samoposluţnih tehnologija moţe biti osnova za kreiranje bolje trţišne pozicije za maloprodavače proizvoda svakodnevne potrošnje u zemljama Jugoistočne Europe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Guszak, Irena; Brčić-Stipčević, Vesna; Vouk, Rudolf
Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 153-166
Guszak, I., Brčić-Stipčević, V. & Vouk, R. (2012) Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje. U: Knego, N., Renko, S. & Knežević, B. (ur.) Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 153-166.
@inbook{inbook, author = {Guszak, Irena and Br\v{c}i\'{c}-Stip\v{c}evi\'{c}, Vesna and Vouk, Rudolf}, year = {2012}, pages = {153-166}, keywords = {samoposlu\v{z}ne tehnologije, maloprodaja, tr\v{z}i\v{s}no pozicioniranje, Jugoisto\v{c}na Europa}, isbn = {978-953-6025-50-3}, title = {Samoposlu\v{z}ne tehnologije i tr\v{z}i\v{s}no pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potro\v{s}nje}, keyword = {samoposlu\v{z}ne tehnologije, maloprodaja, tr\v{z}i\v{s}no pozicioniranje, Jugoisto\v{c}na Europa}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Guszak, Irena and Br\v{c}i\'{c}-Stip\v{c}evi\'{c}, Vesna and Vouk, Rudolf}, year = {2012}, pages = {153-166}, keywords = {self-service technologies, retail, market positioning, CEE}, isbn = {978-953-6025-50-3}, title = {Self-service technologies and market positioning in FMCG retailing}, keyword = {self-service technologies, retail, market positioning, CEE}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font