Pregled bibliografske jedinice broj: 556908
Usporedba govorno-jezičnog razvoja dvogodišnjih i trogodišnjih dječaka i djevojčica
Usporedba govorno-jezičnog razvoja dvogodišnjih i trogodišnjih dječaka i djevojčica, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 556908 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba govorno-jezičnog razvoja dvogodišnjih i trogodišnjih dječaka i djevojčica
(Comparison of speech and language development of two- and three-year old boys and girls)
Autori
Lakuš, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.02
Godina
2011
Stranica
104
Mentor
Mildner, Vesna
Ključne riječi
govorno-jezični razvoj; razlike između dječaka i djevojčica; rano djetinjstvo
(speech and language development; differences between boys and girls; early childhood)
Sažetak
Nastojalo se utvrditi postoje li razlike između dvogodišnjaka i trogodišnjaka, postoje li razlike između dječaka i djevojčica te provjeriti postoje li razlike u uspješnosti na različitim testovima (koje bi bile uvjetovane spolom ili dobi). U istraživanju je sudjelovalo 40 ispitanika podijeljenih u 2 skupine, skupina dvogodišnjaka (N=18) i skupina trogodišnjaka (N=22). Istraživanje se sastojalo od 4 cjeline: testa imenovanja, testa za dvogodišnjake koji se sastojao od testa veličine i testa količine, testa za trogodišnjake, koji se sastojao od testa Mačke i testa Hlapić i životinje, te na kraju slobodnog razgovora. Dvogodišnjaci su postigli lošije rezultate unutar skupine, a pritom su unutar spolova dvogodišnjakine bolje od dvogodišnjaka a trogodišnji dječaci uspješniji od trogodišnjakinja. Nije dkazana statistički značajna razlika na testovima za dvogodišnjake i trogodišnjake.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0000000-3096 - Neurolingvistički aspekti bilingvizma (Mildner, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Mildner
(mentor)