Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 556908

Usporedba govorno-jezičnog razvoja dvogodišnjih i trogodišnjih dječaka i djevojčica


Lakuš, Maja
Usporedba govorno-jezičnog razvoja dvogodišnjih i trogodišnjih dječaka i djevojčica, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 556908 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba govorno-jezičnog razvoja dvogodišnjih i trogodišnjih dječaka i djevojčica
(Comparison of speech and language development of two- and three-year old boys and girls)

Autori
Lakuš, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.02

Godina
2011

Stranica
104

Mentor
Mildner, Vesna

Ključne riječi
govorno-jezični razvoj; razlike između dječaka i djevojčica; rano djetinjstvo
(speech and language development; differences between boys and girls; early childhood)

Sažetak
Nastojalo se utvrditi postoje li razlike između dvogodišnjaka i trogodišnjaka, postoje li razlike između dječaka i djevojčica te provjeriti postoje li razlike u uspješnosti na različitim testovima (koje bi bile uvjetovane spolom ili dobi). U istraživanju je sudjelovalo 40 ispitanika podijeljenih u 2 skupine, skupina dvogodišnjaka (N=18) i skupina trogodišnjaka (N=22). Istraživanje se sastojalo od 4 cjeline: testa imenovanja, testa za dvogodišnjake koji se sastojao od testa veličine i testa količine, testa za trogodišnjake, koji se sastojao od testa Mačke i testa Hlapić i životinje, te na kraju slobodnog razgovora. Dvogodišnjaci su postigli lošije rezultate unutar skupine, a pritom su unutar spolova dvogodišnjakine bolje od dvogodišnjaka a trogodišnji dječaci uspješniji od trogodišnjakinja. Nije dkazana statistički značajna razlika na testovima za dvogodišnjake i trogodišnjake.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-0000000-3096 - Neurolingvistički aspekti bilingvizma (Mildner, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Mildner (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lakuš, Maja
Usporedba govorno-jezičnog razvoja dvogodišnjih i trogodišnjih dječaka i djevojčica, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Lakuš, M. (2011) 'Usporedba govorno-jezičnog razvoja dvogodišnjih i trogodišnjih dječaka i djevojčica', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Laku\v{s}, Maja}, year = {2011}, pages = {104}, keywords = {govorno-jezi\v{c}ni razvoj, razlike izme\dju dje\v{c}aka i djevoj\v{c}ica, rano djetinjstvo}, title = {Usporedba govorno-jezi\v{c}nog razvoja dvogodi\v{s}njih i trogodi\v{s}njih dje\v{c}aka i djevoj\v{c}ica}, keyword = {govorno-jezi\v{c}ni razvoj, razlike izme\dju dje\v{c}aka i djevoj\v{c}ica, rano djetinjstvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Laku\v{s}, Maja}, year = {2011}, pages = {104}, keywords = {speech and language development, differences between boys and girls, early childhood}, title = {Comparison of speech and language development of two- and three-year old boys and girls}, keyword = {speech and language development, differences between boys and girls, early childhood}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font