Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 556879

Utjecaj apela u oglašavanju na stavove potrošača


Jakešević, Pavo
Utjecaj apela u oglašavanju na stavove potrošača, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 556879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj apela u oglašavanju na stavove potrošača
(Impact of appeals in advertising on consumers attitudes)

Autori
Jakešević, Pavo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.05

Godina
2011

Stranica
75

Mentor
Tomašević Lišanin, Marija

Neposredni voditelj
Ozimec, Kristina

Ključne riječi
stavovi; apeli; oglašavanje.
(attitudes; appeals; advertising.)

Sažetak
U radu je posebna pozornost posvećena apelima koji se koriste u oglašavanju i načinu na koji ti apeli djeluju na stavove potrošača. Svaki potrošač tijekom svoga života razvija vlastite stavove o drugim osobama, proizvodima, uslugama i situacijama. Kako su svi ljudi različiti tako se i stavovi razlikuju od osobe do osobe, zbog čega je teško djelovati na njihovu promjenu. Osim što je na stavove potrošača teško djelovati, oni se i veoma sporo mijenjaju, međutim na njih se može utjecati. Jedan od načina utjecaja na stavove je putem apela koji se koriste u oglašavanju. Apeli predstavljaju jedan zanimljiv element koji svojom kreativnošću može pobuditi određene osjećaje i emocije kod potrošača, te ne taj način utjecati na potrošača i na njegove do tada stečene stavove. Da bi utjecaj apela na stavove potrošača bio što veći i učinkovitiji, vrlo je važno da apeli budu usklađeni sa samim stavovima, sa proizvodom ili uslugom koja se oglašava, te da se koriste na pravilan način. Samo se na taj način može ostvariti onaj glavni, temeljni cilj, a to je utjecaj na stavove i usmjeravanje potrošača ka željenom ponašanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Jakešević, Pavo
Utjecaj apela u oglašavanju na stavove potrošača, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Jakešević, P. (2011) 'Utjecaj apela u oglašavanju na stavove potrošača', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jake\v{s}evi\'{c}, Pavo}, year = {2011}, pages = {75}, keywords = {stavovi, apeli, ogla\v{s}avanje.}, title = {Utjecaj apela u ogla\v{s}avanju na stavove potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {stavovi, apeli, ogla\v{s}avanje.}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jake\v{s}evi\'{c}, Pavo}, year = {2011}, pages = {75}, keywords = {attitudes, appeals, advertising.}, title = {Impact of appeals in advertising on consumers attitudes}, keyword = {attitudes, appeals, advertising.}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font