Pregled bibliografske jedinice broj: 556879
Utjecaj apela u oglašavanju na stavove potrošača
Utjecaj apela u oglašavanju na stavove potrošača, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 556879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj apela u oglašavanju na stavove potrošača
(Impact of appeals in advertising on consumers attitudes)
Autori
Jakešević, Pavo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.05
Godina
2011
Stranica
75
Mentor
Tomašević Lišanin, Marija
Neposredni voditelj
Ozimec, Kristina
Ključne riječi
stavovi; apeli; oglašavanje.
(attitudes; appeals; advertising.)
Sažetak
U radu je posebna pozornost posvećena apelima koji se koriste u oglašavanju i načinu na koji ti apeli djeluju na stavove potrošača. Svaki potrošač tijekom svoga života razvija vlastite stavove o drugim osobama, proizvodima, uslugama i situacijama. Kako su svi ljudi različiti tako se i stavovi razlikuju od osobe do osobe, zbog čega je teško djelovati na njihovu promjenu. Osim što je na stavove potrošača teško djelovati, oni se i veoma sporo mijenjaju, međutim na njih se može utjecati. Jedan od načina utjecaja na stavove je putem apela koji se koriste u oglašavanju. Apeli predstavljaju jedan zanimljiv element koji svojom kreativnošću može pobuditi određene osjećaje i emocije kod potrošača, te ne taj način utjecati na potrošača i na njegove do tada stečene stavove. Da bi utjecaj apela na stavove potrošača bio što veći i učinkovitiji, vrlo je važno da apeli budu usklađeni sa samim stavovima, sa proizvodom ili uslugom koja se oglašava, te da se koriste na pravilan način. Samo se na taj način može ostvariti onaj glavni, temeljni cilj, a to je utjecaj na stavove i usmjeravanje potrošača ka željenom ponašanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb