Pregled bibliografske jedinice broj: 556854
Izgradnja marke poslodavca
Izgradnja marke poslodavca, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 556854 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izgradnja marke poslodavca
(Employer branding)
Autori
Tikvić, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2011
Stranica
66
Mentor
Tomašević Lišanin, Marija
Neposredni voditelj
Ozimec, Kristina
Ključne riječi
marka poslodavca; brendiranje poslodavca; poslodavac prvog izbora; poslodavčeva ponuda vrijednosti
(employer brand; employer branding; employer of choice; employer value proposition)
Sažetak
Područje istraživanja ovog diplomskog rada je marka poslodavca odnosno njena izgradnja, drugim riječima brendiranje poslodavca. Cilj rada je otkriti koje karakteristike studenti najviše cijene kod poduzeća i koja obilježja u njihovoj svijesti čine „idealnog“ poslodavca. Nakon određenja područja istraživanja i postavljanja hipoteza, pristupa se definiranju ključnih pojmova kako bi rad bio što jasniji i jednostavan za praćenje. Pri tome su objašnjeni pojam marke i ključne vrste marki, pojmovi poput poslodavčeve ponude vrijednosti i poslodavca prvog izbora, razgraničena uloga odjela ljudskih potencijala i odjela marketinga, prezentirani razlozi i koristi od izgradnje marke poslodavca, kao i sam proces kreiranja spomenute marke, te na kraju razjašnjena uloga zaposlenika u izgradnji marke poslodavca. Prilikom pisanja su korišteni sekundarni izvori podataka koji uključuju knjige, brojne znanstvene i stručne članke, magistarske i doktorske radove te Internet, a na kraju je provedeno istraživanje za čije su potrebe prikupljeni primarni podaci kreiranjem i slanjem anketnog upitnika. Rezultati do kojih se istraživanjem došlo mogu poslužiti poduzećima odnosno poslodavcima da na temelju njih kreiraju svoju ponudu vrijednosti i započnu izgradnju marke poslodavca koja je ključ uspjeha u zadržavanju postojećih zaposlenika i privlačenju budućih stručnjaka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb