Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 556854

Izgradnja marke poslodavca


Tikvić, Mia
Izgradnja marke poslodavca, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 556854 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izgradnja marke poslodavca
(Employer branding)

Autori
Tikvić, Mia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2011

Stranica
66

Mentor
Tomašević Lišanin, Marija

Neposredni voditelj
Ozimec, Kristina

Ključne riječi
marka poslodavca; brendiranje poslodavca; poslodavac prvog izbora; poslodavčeva ponuda vrijednosti
(employer brand; employer branding; employer of choice; employer value proposition)

Sažetak
Područje istraživanja ovog diplomskog rada je marka poslodavca odnosno njena izgradnja, drugim riječima brendiranje poslodavca. Cilj rada je otkriti koje karakteristike studenti najviše cijene kod poduzeća i koja obilježja u njihovoj svijesti čine „idealnog“ poslodavca. Nakon određenja područja istraživanja i postavljanja hipoteza, pristupa se definiranju ključnih pojmova kako bi rad bio što jasniji i jednostavan za praćenje. Pri tome su objašnjeni pojam marke i ključne vrste marki, pojmovi poput poslodavčeve ponude vrijednosti i poslodavca prvog izbora, razgraničena uloga odjela ljudskih potencijala i odjela marketinga, prezentirani razlozi i koristi od izgradnje marke poslodavca, kao i sam proces kreiranja spomenute marke, te na kraju razjašnjena uloga zaposlenika u izgradnji marke poslodavca. Prilikom pisanja su korišteni sekundarni izvori podataka koji uključuju knjige, brojne znanstvene i stručne članke, magistarske i doktorske radove te Internet, a na kraju je provedeno istraživanje za čije su potrebe prikupljeni primarni podaci kreiranjem i slanjem anketnog upitnika. Rezultati do kojih se istraživanjem došlo mogu poslužiti poduzećima odnosno poslodavcima da na temelju njih kreiraju svoju ponudu vrijednosti i započnu izgradnju marke poslodavca koja je ključ uspjeha u zadržavanju postojećih zaposlenika i privlačenju budućih stručnjaka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Tikvić, Mia
Izgradnja marke poslodavca, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Tikvić, M. (2011) 'Izgradnja marke poslodavca', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Tikvi\'{c}, Mia}, year = {2011}, pages = {66}, keywords = {marka poslodavca, brendiranje poslodavca, poslodavac prvog izbora, poslodav\v{c}eva ponuda vrijednosti}, title = {Izgradnja marke poslodavca}, keyword = {marka poslodavca, brendiranje poslodavca, poslodavac prvog izbora, poslodav\v{c}eva ponuda vrijednosti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Tikvi\'{c}, Mia}, year = {2011}, pages = {66}, keywords = {employer brand, employer branding, employer of choice, employer value proposition}, title = {Employer branding}, keyword = {employer brand, employer branding, employer of choice, employer value proposition}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font