Pregled bibliografske jedinice broj: 556821
Revitalizacija marke na primjeru Cedevite
Revitalizacija marke na primjeru Cedevite, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 556821 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Revitalizacija marke na primjeru Cedevite
(Revitalization of brand Cedevita)
Autori
Posavčević, Dražen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2010
Stranica
72
Mentor
Tomašević Lišanin, Marija
Neposredni voditelj
Ozimec Kristina
Ključne riječi
marka; revitalizacija marke; Cedevita
(brand; brand revitalization; Cedevita)
Sažetak
Tržištem dominiraju marke. U vječnoj utrci, ali u zaostatku za markama su oponašatelji, tržišne niše ili ambiciozni pokušaji novih poduzetnika. Većina potrošača koji imaju iskustvo s markom iz razloga sigurnosti kupnje i poznavanjem protuvrijednosti i kvalitete koju dobiju za svoj novac odlučuju se za kupnju marke, a ne nepoznatog proizvoda. Marke su postale kultura življenja, vrlo često i statusni simbol. One su toliko vidljive da potrošači koji nemaju iskustvo s markom, odlučuju se za njenu kupnju i vjeruju da će dobiti traženu vrijednost za svoj novac. Uloga maraka u životima potrošača je sve veća i zato je potrebno pravilno s njima upravljati. Marke imaju svoj vijek trajanja. Pravilnim upravljanjem one mogu biti vječne, u suprotnom, marka će se naći u nemilosti tržišta i prije ili kasnije će njena pozicija na tržištu blijediti. Kada se marka nađe u toj nezavidnoj situaciji nužno je poduzeti određene akcije kako bi se marka oporavila, nužno je pokušati provesti revitalizaciju marke. Mnoge domaće marke ili niše nisu izdržale pritisak novopridošlih marki iz okruženja posljednjeg desetljeća te su izblijedile ili su se ugasile. U sličnoj situaciji bila je i Cedevita. Poduzetim akcijama u planu revitalizacije marka se oporavila i danas predstavlja jednog od najrelevantnijih ponuđača na tržištu regije u kategoriji bezalkoholnih pića, čajeva i bombona.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb