Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 556821

Revitalizacija marke na primjeru Cedevite


Posavčević, Dražen
Revitalizacija marke na primjeru Cedevite, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 556821 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Revitalizacija marke na primjeru Cedevite
(Revitalization of brand Cedevita)

Autori
Posavčević, Dražen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2010

Stranica
72

Mentor
Tomašević Lišanin, Marija

Neposredni voditelj
Ozimec Kristina

Ključne riječi
marka; revitalizacija marke; Cedevita
(brand; brand revitalization; Cedevita)

Sažetak
Tržištem dominiraju marke. U vječnoj utrci, ali u zaostatku za markama su oponašatelji, tržišne niše ili ambiciozni pokušaji novih poduzetnika. Većina potrošača koji imaju iskustvo s markom iz razloga sigurnosti kupnje i poznavanjem protuvrijednosti i kvalitete koju dobiju za svoj novac odlučuju se za kupnju marke, a ne nepoznatog proizvoda. Marke su postale kultura življenja, vrlo često i statusni simbol. One su toliko vidljive da potrošači koji nemaju iskustvo s markom, odlučuju se za njenu kupnju i vjeruju da će dobiti traženu vrijednost za svoj novac. Uloga maraka u životima potrošača je sve veća i zato je potrebno pravilno s njima upravljati. Marke imaju svoj vijek trajanja. Pravilnim upravljanjem one mogu biti vječne, u suprotnom, marka će se naći u nemilosti tržišta i prije ili kasnije će njena pozicija na tržištu blijediti. Kada se marka nađe u toj nezavidnoj situaciji nužno je poduzeti određene akcije kako bi se marka oporavila, nužno je pokušati provesti revitalizaciju marke. Mnoge domaće marke ili niše nisu izdržale pritisak novopridošlih marki iz okruženja posljednjeg desetljeća te su izblijedile ili su se ugasile. U sličnoj situaciji bila je i Cedevita. Poduzetim akcijama u planu revitalizacije marka se oporavila i danas predstavlja jednog od najrelevantnijih ponuđača na tržištu regije u kategoriji bezalkoholnih pića, čajeva i bombona.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Posavčević, Dražen
Revitalizacija marke na primjeru Cedevite, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Posavčević, D. (2010) 'Revitalizacija marke na primjeru Cedevite', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Posav\v{c}evi\'{c}, Dra\v{z}en}, year = {2010}, pages = {72}, keywords = {marka, revitalizacija marke, Cedevita}, title = {Revitalizacija marke na primjeru Cedevite}, keyword = {marka, revitalizacija marke, Cedevita}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Posav\v{c}evi\'{c}, Dra\v{z}en}, year = {2010}, pages = {72}, keywords = {brand, brand revitalization, Cedevita}, title = {Revitalization of brand Cedevita}, keyword = {brand, brand revitalization, Cedevita}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font