Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 556804

Sponzoriranje u sportu kao sredstvo izgradnje imidža i marke


Prajdić, Vedran
Sponzoriranje u sportu kao sredstvo izgradnje imidža i marke, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 556804 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sponzoriranje u sportu kao sredstvo izgradnje imidža i marke
(Sport sponsorship as a function of building image and brand)

Autori
Prajdić, Vedran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
06.10

Godina
2010

Stranica
80

Mentor
Tomašević Lišanin, Marija

Neposredni voditelj
Ozimec, Kristina

Ključne riječi
Istraživanje; sportsko sponzoriranje; imidž; marka
(Research; sport sponsorship; image; brand)

Sažetak
Cilj diplomskog rada je prikazati marketinški alat sportskog sponzoriranja, način njegovog funkcioniranja, njegove prednosti i mane, ali i pokazati na koje se sve parametre treba paziti prilikom donošenja odluke o ulasku u program sportskog sponzoriranja. Sportska sponzoriranja danas su postala vrlo snažan alat marketinške komunikacije koji, ako se dobro kombinira s ostalim oblicima marketinga, može osigurati postizanje zacrtanih ciljeva. Osim teorijskog pristupa, u radu će biti objašnjeno provođenje istraživanja o utjecaju sportskog sponzoriranja na imidž i izgradnju marke poduzeća. Dobiveni rezultati su pokazali da većina ljudi ima pozitivno mišljenje o sportskom sponzoriranju kao obliku marketinškog komuniciranja, ali da istovremeno sportska sponzorstva nemaju dovoljno veliku snagu da bi utjecala na izgradnju imidža i rast svijesti o marki. Međutim, većina ispitanika smatra da su upravo sportska sponzoriranja, ukoliko su dobro prezentirana, odličan temelj diferencijacije u odnosu na tržišne rivale.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Prajdić, Vedran
Sponzoriranje u sportu kao sredstvo izgradnje imidža i marke, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Prajdić, V. (2010) 'Sponzoriranje u sportu kao sredstvo izgradnje imidža i marke', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Prajdi\'{c}, Vedran}, year = {2010}, pages = {80}, keywords = {Istra\v{z}ivanje, sportsko sponzoriranje, imid\v{z}, marka}, title = {Sponzoriranje u sportu kao sredstvo izgradnje imid\v{z}a i marke}, keyword = {Istra\v{z}ivanje, sportsko sponzoriranje, imid\v{z}, marka}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Prajdi\'{c}, Vedran}, year = {2010}, pages = {80}, keywords = {Research, sport sponsorship, image, brand}, title = {Sport sponsorship as a function of building image and brand}, keyword = {Research, sport sponsorship, image, brand}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font