Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 556792

Zeleni marketing i njegov utjecaj na zelenog potrošača


Kuntić, Maja
Zeleni marketing i njegov utjecaj na zelenog potrošača, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 556792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zeleni marketing i njegov utjecaj na zelenog potrošača
(Green marketing anf it's influence on the green consumer)

Autori
Kuntić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.05

Godina
2011

Stranica
82

Mentor
Tomašević Lišanin, Marija

Neposredni voditelj
Ozimec, Kristina

Ključne riječi
zeleni marketing; zeleni potrošač; odgovornost prema okolišu
(green marketing; green consumer; environmental responsibility)

Sažetak
Okoliš je sve što okružuje ljude. Ljudskim je djelovanjem došlo do njegovog onečišćenja, a krajnje je vrijeme da ti isti ljudi poduzmu nešto kako bi ga zaštitili. U posljednje vrijeme se javljaju poduzeća koja svojim djelovanjem pokazuju odgovornost prema prirodi, kako bi se onečišćenje smanjilo ili kako bi ga bilo manje. Kako bi se ekološka svijest što više probudila jako je važno da ljudi imaju nešto što će im pokazati o čemu trebaju brinuti i kako se ponašati prema prirodi. Tu do izražaja dolazi "zeleni marketing", koji preko svojih elemenata utječe na "zelene potrošače", njihova razmišljanja i djelovanja. Prema tome, cilj rada je prikazati nastale probleme vezane uz okoliš i objasniti načine putem kojih marketing sudjeluje u rješavanju nastalih poteškoća, te prikazati kakvi su stavovi, vjerovanja i ponašanja "zelenih potrošača". Za potrebe pisanja rada istraživani su sekundarni podaci, prikupljeni iz knjiga i članaka napisanih na temu zelenog marketinga i zelenog potrošača. Osim toga, proučavane su i različite internet stranice poduzeća i udruga koje pridonose smanjenju onečišćenja. U radu su analizirani i podaci dobiveni primarnim istraživanjem u kojem se željelo uvidjelo koliko potrošači primjećuju pojedine elemente "zelenog marketinga", te koliko ih oni potiču na kupnju. Rezultati pokazuju kako su "zeleni potrošači" nezadovoljni time koliko se u Hrvatskoj pažnje posvečuje zaštiti okoliša, kao i ponudom "zelenih proizvoda" koja se smatra premalenom. Isto tako rezultati pokazuju kako je ekološko označavanje jedan od najbitnijih elemenata "zelenog marketinga", dok je "zelena komunikacija" elementi kojem potrošači najmanja vjeruju. Dobiveni rezultati mogli bi ukazati na koristi od korištenja "zelenog marketinga", te na elemente koji imaju veću važnost u odnosu na ostale, u svrhu očuvanja okoline i stvaranja čišćeg okruženja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Kuntić, Maja
Zeleni marketing i njegov utjecaj na zelenog potrošača, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Kuntić, M. (2011) 'Zeleni marketing i njegov utjecaj na zelenog potrošača', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kunti\'{c}, Maja}, year = {2011}, pages = {82}, keywords = {zeleni marketing, zeleni potro\v{s}a\v{c}, odgovornost prema okoli\v{s}u}, title = {Zeleni marketing i njegov utjecaj na zelenog potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {zeleni marketing, zeleni potro\v{s}a\v{c}, odgovornost prema okoli\v{s}u}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kunti\'{c}, Maja}, year = {2011}, pages = {82}, keywords = {green marketing, green consumer, environmental responsibility}, title = {Green marketing anf it's influence on the green consumer}, keyword = {green marketing, green consumer, environmental responsibility}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font