Pregled bibliografske jedinice broj: 556783
Specifičnosti marketinških aktivnosti u sportskim događanjima
Specifičnosti marketinških aktivnosti u sportskim događanjima, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 556783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti marketinških aktivnosti u sportskim događanjima
(Specific marketing activities in sports events)
Autori
Jotić, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
06.06
Godina
2011
Stranica
55
Mentor
Tomašević Lišanin, Marija
Neposredni voditelj
Ozimec, Kristina
Ključne riječi
marketing; marketinške aktivnosti; sportska događanja
(marketing; marketing activities; sports events)
Sažetak
Marketing u sustavu sportskih događanja je instrument u kojem se financijski teret održavanja sportske priredbe prebacuje, u cijelosti ili djelomično, na krajnjeg korisnika, individualnog potrošača i poduzeća, što navodi organizatora na to da svoju ponudu prilagodi njegovim potrebama i interesima. Sponzorstvo je jedan od najčešćih oblika financiranja sportskih događanja te jedno od najvažnijih područja marketinga u sportu. Kroz studiju slučaja prikazana je važnost sponzorstva i marketinških aktivnosti kako za organizatore sportskih događanja tako i benefiti koje su stekli sponzori. Na primjerima iz prakse prikazani su ciljevi te prednosti koje sponzorstvo pruža multinacionalnoj tvrtci dm kroz sudjelovanje u Snježnoj kraljici, zatim važnost sponzorstva za organiziranje sportskog događanja na primjeru turnira za tenisače u invalidskim kolicima, te suradnja Zagrebačke pivovare i Hrvatskog nogometnog saveza. Primjer koji opisuje suradnju Zagrebačke pivovare s HNS-om, najbolje pokazuje prepoznavanje velikog potencijala u odnosu i povezivanju sporta i poslovnog svijeta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb