Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 556783

Specifičnosti marketinških aktivnosti u sportskim događanjima


Jotić, Katarina
Specifičnosti marketinških aktivnosti u sportskim događanjima, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 556783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti marketinških aktivnosti u sportskim događanjima
(Specific marketing activities in sports events)

Autori
Jotić, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
06.06

Godina
2011

Stranica
55

Mentor
Tomašević Lišanin, Marija

Neposredni voditelj
Ozimec, Kristina

Ključne riječi
marketing; marketinške aktivnosti; sportska događanja
(marketing; marketing activities; sports events)

Sažetak
Marketing u sustavu sportskih događanja je instrument u kojem se financijski teret održavanja sportske priredbe prebacuje, u cijelosti ili djelomično, na krajnjeg korisnika, individualnog potrošača i poduzeća, što navodi organizatora na to da svoju ponudu prilagodi njegovim potrebama i interesima. Sponzorstvo je jedan od najčešćih oblika financiranja sportskih događanja te jedno od najvažnijih područja marketinga u sportu. Kroz studiju slučaja prikazana je važnost sponzorstva i marketinških aktivnosti kako za organizatore sportskih događanja tako i benefiti koje su stekli sponzori. Na primjerima iz prakse prikazani su ciljevi te prednosti koje sponzorstvo pruža multinacionalnoj tvrtci dm kroz sudjelovanje u Snježnoj kraljici, zatim važnost sponzorstva za organiziranje sportskog događanja na primjeru turnira za tenisače u invalidskim kolicima, te suradnja Zagrebačke pivovare i Hrvatskog nogometnog saveza. Primjer koji opisuje suradnju Zagrebačke pivovare s HNS-om, najbolje pokazuje prepoznavanje velikog potencijala u odnosu i povezivanju sporta i poslovnog svijeta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Jotić, Katarina
Specifičnosti marketinških aktivnosti u sportskim događanjima, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Jotić, K. (2011) 'Specifičnosti marketinških aktivnosti u sportskim događanjima', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Joti\'{c}, Katarina}, year = {2011}, pages = {55}, keywords = {marketing, marketin\v{s}ke aktivnosti, sportska doga\djanja}, title = {Specifi\v{c}nosti marketin\v{s}kih aktivnosti u sportskim doga\djanjima}, keyword = {marketing, marketin\v{s}ke aktivnosti, sportska doga\djanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Joti\'{c}, Katarina}, year = {2011}, pages = {55}, keywords = {marketing, marketing activities, sports events}, title = {specific marketing activities in sports events}, keyword = {marketing, marketing activities, sports events}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font