Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 556775

Profesionalni razvoj u prodaji i marketingu


Franjković, Vedrana
Profesionalni razvoj u prodaji i marketingu, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 556775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Profesionalni razvoj u prodaji i marketingu
(Career development in sales and marketing)

Autori
Franjković, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.10

Godina
2011

Stranica
65

Mentor
Tomašević Lišanin, Marija

Neposredni voditelj
Ozimec, Kristina

Ključne riječi
Menadžment ljudskih potencijala; razvoj karijere; marketing; prodaja
(Human resource management; career development; marketing; sales)

Sažetak
Ovaj rad proučava područje menadžmenta ljudskih potencijala i razvoja karijere. U današnje vrijeme izuzetno je bitno biti u toku sa zbivanjima na tržištu te aktivno brinuti o vlastitoj karijeri. U tome bi određenu ulogu trebala imati i organizacija koja razmjenom informacija, poticanjem razvoja, savjetovanjem i usmjeravanjem pomaže pojedincima da se razviju u željenom smjeru. Prijašnja istraživanja su pokazala da postoji nedostatak jasne strukture karijere u marketingu i prodaji kao zanimanjima te da ne postoji tipični smjer karijere što je uglavnom vidljivo i iz empirijskog istraživanja. Empirijsko istraživanje provedeno je na dva hrvatska telekomunikacijska poduzeća Tele2 d.o.o. i T-Mobile Hrvatska d.o.o., pomoću anketnog upitnika. Cilj istraživanja bio je otkriti stavove zaposlenika prema poslu i profesiji u cijelosti kao i ulaganja samih poduzeća u obrazovanje zaposlenika u vezi s razvojem karijere te motiviranja zaposlenika za njihovo samostalno usavršavanje. Rezultati ne upućuju na neke značajnije razlike među poduzećima, bez obzira na njihovu veličinu i dužinu postojanja na našem tlu. Isto tako iz dobivenih odgovora, vidljivo je da poduzeća nemaju želje ili potrebe ulagati veće napore u usmjeravanje pojedinaca u razvoj karijere. Razvoj karijere pojedinaca tako i nadalje ovisi o sposobnosti, znanju i ambiciji samog pojedinca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Franjković, Vedrana
Profesionalni razvoj u prodaji i marketingu, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Franjković, V. (2011) 'Profesionalni razvoj u prodaji i marketingu', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Franjkovi\'{c}, Vedrana}, year = {2011}, pages = {65}, keywords = {Menad\v{z}ment ljudskih potencijala, razvoj karijere, marketing, prodaja}, title = {Profesionalni razvoj u prodaji i marketingu}, keyword = {Menad\v{z}ment ljudskih potencijala, razvoj karijere, marketing, prodaja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Franjkovi\'{c}, Vedrana}, year = {2011}, pages = {65}, keywords = {Human resource management, career development, marketing, sales}, title = {Career development in sales and marketing}, keyword = {Human resource management, career development, marketing, sales}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font